  • 1. Data: 2004-07-20 13:10:05
    Temat: Wzór pozwu - PZU
    Od: "tompac [TK]" <t...@U...pl>

    Witam!
    Czy ktos przerabiał temat pozwania ubezpieczalni do sądu o zwrot
    wartości utraconej pojazdu po kolizji i mógłby mi udostepnić wzór
    takiego pozwu?
    Gadałem z prawnikiem, jak się dowiedział że jestem z Kielc on z
    Poznania a PZU we Wrocku to mi powiedział że mnie koszty dojazdów
    (zastepstwa procesowego) więcej wyniosą niż z PZU wyciagnę. Dlatego
    postanowiłem sam pozwać PZU w Kielcach.
    Jeśli służyłby ktos dobrą rada to chetnie skorzystam, przeleciałem
    google ale tam wieści dotyczą samej słuszności sprawy i przytaczają
    orzeczenie SN.
    pozdr

    --
    www.autofocus.pl