  • 1. Data: 2007-12-19 10:57:17
    Temat: Wznawiam sprawę w Strasburgu
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Wznawiam sprawę w Strasburgu z Niemcami, którą to niby wygrałem częściowo,
    bo Trybunał uznał, że Niemcy naruszyły prawa człowieka ale przyznał mi tylko
    częściowe koszty postępowania i zwrot zasiłku rodzinnego w wysokości 1400
    euro, ale nie przyznał mi żadnego zadośćuczynienia. Teraz, jak wygrałem
    prawomocnie przed niemieckimi sądami sprawę ostatecznie, wznawiam sprawę w
    Strasburgu w związku z przewlekłym postępowaniem. Zobaczymy, jaka będzie
    decyzja Izby Trybunału.

    boukun

    --------------------------------

    COUR EUROPEENNE

    DBS DROITS DE L'HOMME

    CONSEIL DE L'EUROPE

    STRASBOURG

    EUROPEAN COURT

    OF HUMAN RIGHTS

    COUNCIL OF EUROPE

    STRASBOURG

    Jaroslaw NIEDZWIECKI ul. Luzycka 75 58-100 SWIDNICA POLOGNE

    FOURTH SECTION

    ECHR-LE24.1R KU/yre

    Application no. 58453/00 (revision of judgment) Nedzwiecki v. Germany

    Dear Sir,

    I acknowledge receipt of your letter of 26 November 2007, in which you
    request revision of the judgment delivered in the above case by a Chamber of
    the Fourth Section of the Court on 25 October 2005.

    Pursuant to Rule 80 § 3 of the Rules of Court, the request will be submitted
    to that Chamber. You will be informed of the Chamber's decision.

    Yours faithfully,

    T.L. Early Section Registrar

    ADRESSE POST ALE / POSTAL ADDRESS:

    CONSEIL DE L'EUROPE / COUNCIL OF EUROPE F - 67075 STRASBOURG CEDEX

    TELEPHONE:

    0033(0)388412018

    INTERNET:

    http://www.echr.coe.int