  • 1. Data: 2007-12-19 09:17:21
    Temat: fotoradar, nieczytelne zdjecie, moje auto kierowcy nie znam - co dalej
    Od: m...@g...com

    Witam,

    Sytuacja nastepujaca, sprzedawalem auto, znajomy przyprowadzal tak
    srednio raz w tygodniu potencjalnych kupcow, mniej i bardziej jemu
    znanych, czasami sam z nimi jezdzil czasami ja z nimi jezdzilem a
    czasami nawet dawal im samemu jezdzic - w celu oczywiscie sprawdzenia
    jak auto chodzi i ostatnio przyszlo mi zdjecie z fotoradaru, 200 zl do
    zaplacenia , nie mam pojecia kto jest na fotce, nie dosc, ze w ogole
    nie widac twarzy to jeszcze nie mam pojecia ktory z tych potencjalnych
    kupcow wtedy uzytkowal auto czy mam obowiazek wykazac dane tej osoby -
    jesli tak to skad? czy to policja / sad ma wykazac, ze to ja jechalem?

    Jesli ja, to gdy ich nie podam to jestem zobligowany do zaplacenia
    mandatu za kogos?

    Dzieki za pomoc
    Marko

  • 2. Data: 2007-12-19 09:46:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    m...@g...com pisze:

    > Jesli ja, to gdy ich nie podam to jestem zobligowany do zaplacenia
    > mandatu za kogos?

    A czemu jesteś pewny że za kogoś? Może za siebie?
    Wymyśl mądrzejsze tłumaczenie.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 3. Data: 2007-12-19 09:53:01
    Od: m...@g...com

    On 19 Gru, 10:46, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > A czemu jesteś pewny że za kogoś? Może za siebie?
    > Wymyśl mądrzejsze tłumaczenie.

    Bo zdjecie jest na tyle wyrazne, ze jednak widac na nim chlopaczka ok
    20 lat /gdy ja jestem po 40-stce/

  • 4. Data: 2007-12-19 10:08:23
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 19 Dec 2007 01:53:01 -0800, markos1966 napisał(a):

    > Bo zdjecie jest na tyle wyrazne, ze jednak widac na nim chlopaczka ok 20
    > lat /gdy ja jestem po 40-stce/

    Pewnie masz fajne auto, w którym się nieźle wygląda.
    Za parę lat kupię sobie takie samo ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 5. Data: 2007-12-19 12:13:20
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Olgierd wrote:

    > Pewnie masz fajne auto, w którym się nieźle wygląda.
    > Za parę lat kupię sobie takie samo ;-)

    Czekaj! Czekaj! Chyba coś pomyliłeś.
    Fajne auta służą nie do odejmowania lat, tylko do przedłużania penisa ;-)

    Piotrek

  • 6. Data: 2007-12-19 13:53:32
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

    Bo zdjecie jest na tyle wyrazne, ze jednak widac na nim chlopaczka ok
    20 lat /gdy ja jestem po 40-stce/

    Ilu "chłopaczkom" pożyczasz auto?
    No bo kradzieży nie zgłaszałeś chyba?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 7. Data: 2007-12-19 14:05:18
    Od: "Andy" <g...@d...de>

    "Nostradamus"
    > Ilu "chłopaczkom" pożyczasz auto?
    > No bo kradzieży nie zgłaszałeś chyba?

    Powiedz, przemadrzalku, czytac umiesz ? Przeciez w jego poscie wyraznie
    pisze, dlaczego jego autem jezdzili inni ludzie.

    Piszesz tylko po to, zeby cos pobredzic ?

    Andy

  • 8. Data: 2007-12-19 14:35:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andy pisze:

    > Powiedz, przemadrzalku, czytac umiesz ? Przeciez w jego poscie wyraznie
    > pisze, dlaczego jego autem jezdzili inni ludzie.

    Nie mów, ze uwierzyłeś ....

  • 9. Data: 2007-12-19 14:55:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m...@g...com wrote:
> [...]
    > jesli tak to skad? czy to policja / sad ma wykazac, ze to ja jechalem?
    >
    > Jesli ja, to gdy ich nie podam to jestem zobligowany do zaplacenia
    Prawo o ruchu drogowym nakłada na ciebie obowiązek "wiedzenia" komu
    dajesz samochód.
    Ty samochód w tym czasie dałeś znajomemu.
    Idź na policję, powiedz to co napisałeś niech pytają znajomego, może
    jednak wie komu dał samochód.
    W ostateczności albo ty albo znajomy zapłaci mandat za "niewiedzenie",
    ale skoro wiesz komu ty dałeś samochód to mandat zapłaci znajomy za
    "niewiedzenie". No chyba, że znajomy się wyprze, a ty nie będziesz umiał
    wykazać, że jednak samochód mu dałeś.

  • 10. Data: 2007-12-19 15:04:56
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie mów, ze uwierzyłeś ....

    wspolczuje ci, musi ci byc w zyciu ciezko w koncu otaczaja cie sami oszusci

    a w czym widzisz problem?