  • 1. Data: 2007-12-19 10:03:18
    Temat: Paczka z internetu zatrzymana na cle
    Od: "ArtArmsAntik" <a...@o...pl>

    Witam

    Mam następujący problem. Jakiś czas temu kupiłem broń ostra na którą
    potrzebne było zezwolenie w Niemczech przez serwis aukcyjny. Wysłałem
    zezwolenie mojego wspólnika. Sprzedawca uznał sprawę za załatwioną i wysłał
    paczkę jak twierdził kurierem w rzeczywistości jednak pocztą niemiecką która
    przekazała przesyłkę poczcie polskiej a następnie paczka wylądowała na cle w
    Warszawie o czym dowiedziałem się po miesięcznym oczekiwaniu i interwencji
    sprzedawcy na poczcie niemieckiej. Jestem zdezorientowany. Czy ktoś może wie
    jakie mam w tej sytuacji prawa i co powinienem zrobić? Dlaczego nie zostałem
    o niczym poinformowany? Będę wdzięczny za każdą radę

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-12-19 10:31:31
    Temat: Re: Paczka z internetu zatrzymana na cle
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>