    From: "Witek L." <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wyzerowane rachunki.
    Date: Tue, 20 Jul 2004 09:03:41 +0200

    Witam,

    Sytuacja jest dziwna.
    Od 3-4 miesięcy dostaję rachunki za telefon od TP SA i na każdym z nich
    pod kwotą do zapłacenia jest napisane, że istnieje nadpłata z porzedniego
    miesiąca w kwocie dokładnie takiej na ile opiewa rachunek i suma sumarum
    do zapłaty jest zero złotych.
    Oczywiście nie dokonywałem żadnych nadpłat w poprzednich miesiącach.
    Cieszy mnie to ogromnie ten stan rzeczy, ale zaczynam się obawiać, czy po
    pewnym czasie TP SA powie, że zaszła jakaś pomyłka w ich systemi
    billingowym i każe mi zapłacić za wszystkie wyzerowane pomyłkowo faktury.
    Z jednej strony nie chcę nieuczciwie korzystać za darmo z usług TP SA, a z
    drugiej jak nie potrafią poprawnie zafakturować, to niech może wezmą się
    za coś innego......
    Proszę o komentarz, czy TP SA może ode mnie zażądać zapłaty za poprzednie
    faktury?
    Jeśli tak, to czy konieczna tu będzie jakaś podstawa prawna, czy wystarczy
    stwierdzenie, że błędnie działał system billingowy, choć dlaczego to ja
    mam ponosić tego konsekwencje.
    Pozdr.
    Witek