  • Data: 2006-02-06 16:51:02
    Temat: Wywóz śmieci - rozwiązanie umowy
    Od: "barteks" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Firma wywożąca śmieci podwyższyła od nowego roku ceny o prawie 40%.
    Stwierdziłem, że mi się to nie opłaca i taneij wyjdzie raz w miesiącu wywieść
    śmieci autem na pobliskie wysypisko. Chcę rozwiązać umowę, lecz jest tam
    zapis, że obowiązuje 3-miesięczny okres wypowiedzenia, Czy w związku ze zmianą
    ceny usługi mogę rozwiązać umowę bez wypowiedzenia?
    Druga sprawa jest taka, że nie otrzymałem w terminie harmonogramu wywozu
    odpadów i przez to nie wiedziałem, kieedy wystawić pojemnik przed dom. Czy za
    to firma może żądać zapłaty za usługę? W umowie jest napisane, że wywóz jest
    co 28 dni i muszę wtedy wystawić pojemnić. Jest też napisane, że firma
    zobowiązuje się do informowania o terminie wywozów.