  • 31. Data: 2011-11-24 22:02:42
    Temat: Re: Wyrzucony z zajęć za... ładowanie laptopa
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Bo tak już jest, że człowiek lubi poczuć władzę nad innym.
    Strażnik miejski nad parkującym, pielęgniarka nad pacjentem, belfer nad
    studentem, pyskata żona nad spokojnym mężem itp. itd.
    A im słabszy w głowie tym głośniejszy w gębie.

    Jacek

  • 32. Data: 2011-11-24 22:14:11
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-24 23:02, Jacek pisze:
> [...]
    > studentem, pyskata żona nad spokojnym mężem itp. itd.
    > A im słabszy w głowie tym głośniejszy w gębie.

    Oraz im większy kurdupel to tym wyżej podskakuje.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 33. Data: 2011-11-24 22:24:34
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "boukun" napisał w wiadomości grup
    >
    > Jak jest na dziennych to za niego płaci państwo.
    > Swoją drogą to nie raz na uczelnię braliśmy przedłużacze i switche, aby razem
    > pograć (podpisaliśmy się pod gniazdo na korytarzu). Jakoś nikt się do nas nie
    > czepiał (siedzieliśmy w pobliżu dziekanatu).

    Najlepiej będzie, jak kolega Mateusz skopiuje w jednym piśmie i wydrukuje
    wszystkie wypowiedzi z tego wątku i da pani "profesor" do postudiowania tą
    lekture. Może się w końcu kobiecina zreflektuje... i nawet cofnie tę dwóję...
    Można by nawet jakiś wykład na ten temat zrobić...

    boukun

  • 34. Data: 2011-11-24 22:44:37
    Od: Zaba <z...@g...pl>

    qwerty wrote:

    > Zdrowo rozumując to nie da się ukraść prądu.

    A to niby dlaczego?

  • 35. Data: 2011-11-24 23:53:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > położył na blacie laptopa i podłączył wtyczkę do gniazdka aby się bateria
    > naładowała. Minęło może z 10 minut kobieta wstała od biurka i zaczęła
    > chodzić po klasie. Gdy zauważyła laptopa dosłownie zakrzyczała "czyj to
    > laptop!". Kolega mówi że jego. kobieta dalej wysokim tonem. "co Pan robi,
    > Pan kradnie prąd tak nie wolno". Wzięła mu kartkę wpisała dwóję i
    > powiedziała że ma przyjść na termin poprawkowy.
    >
    > Co można takiej kobiecie zrobić. Złożyć skargę do dziekana? Czy może dać
    > sobie spokój i przyjąć to jaką ona jest?

    Z formalnego punktu widzenia dała straszna plamę. Nie dość, że sfałszowała
    wynik kolokwium, bo facetowi nie pozwoliła go pisać i dała niedostateczna
    ocenę. To jeszcze się wygłupiła. Jesli już uważała, że kradł prąd, to
    powinna go ujać i przekazać organom ścigania.

    Od strony praktycznej, to nie wiem, czy warto wojować. Bitwa jest do
    wygrania, ale co z wojną?

  • 36. Data: 2011-11-25 02:02:03
    Od: to <t...@x...abc>

    begin sebcio

    > Ja bym nie zaczynał za bardzo, przeprosił i powiedział że nie wiedziałem
    > ze tak nie wolno, chyba zależy Ci na skończeniu studiów????

    Tak się właśnie rodzą ludzie-niewolnicy. :>

  • 37. Data: 2011-11-25 07:27:43
    Od: Jacek <n...@g...com>

    tylko mi tu bez aluzji proszę.........
    Jacek

    PS
    a propos "tego typu" słów.
    Kawał przerobiony jeszcze z PRL

    Komisarz policji zrobił zebranie i mówi:
    koledzy - nie używajcie słów, zwłaszcza obcych, których znaczenia nie
    rozumiecie, bo się potem społeczeństwo śmieje.
    Na to podnosi rękę aspirant z ostatniego rzędu i pyta:
    panie komisarzu, czy to alibi, to do mnie było?

  • 38. Data: 2011-11-25 10:29:29
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2011-11-25 03:02, to pisze:
    > begin sebcio

    > Tak się właśnie rodzą ludzie-niewolnicy. :>

    A jak się rodzą ludzie nierozumiejący, co to jest ironia?

    N.

  • 39. Data: 2011-11-25 12:33:56
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Nixe

    > A jak się rodzą ludzie nierozumiejący, co to jest ironia?

    Nie podejrzewam ludzi nie potrafiących stosować znaku zapytania o takie
    chwyty retoryczne.

  • 40. Data: 2011-11-25 18:47:00
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl>

    > Jeśli używasz pojazdu jako generatora to będzie bardzo drogi.
    > Jeśli prąd pozyskujesz przy okazji dojazdu np. do pracy to
    > będzie tani. Tańszy od tego z elektrowni raczej nie będzie
    > ale pobór takiej malej ilości mocy jak do ładowania telefonu
    > komórkowego jest niemierzalny na zwiększenie zużycia paliwa
    > więc obliczenia są czysto teoretyczne i zawsze można wykazywać
    > że były błędne.

    Jak nie będzie tańszy to będzie droższy czyli będzie strata a nie zysk :-)