  • 1. Data: 2020-01-17 00:04:26
    Temat: Wyrok: nieistniejacy dawno klub gogo z Wrocka ma zwrocic klientowi 30tysi
    Od: m...@g...com

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wroclaw-wyrok-sadu-k
    lub-go-go-ma-zwrocic-mezczyznie-30-tys-zl/11c1pee

  • 2. Data: 2020-01-17 11:47:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik mrbluesky napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wroclaw-wyrok-sadu-
    klub-go-go-ma-zwrocic-mezczyznie-30-tys-zl/11c1pee

    O tych klubach Cocomo wiele juz napisalo ... ale chyba dzialaja nadal,
    bo naganiacze ciagle po Rynku chodza.
    Tylko juz pod inna spolka.

    Ze ma zwrocic ... no coz, z jednej strony - "sprawiedliwosc spoleczna"
    tego wymaga,
    ale z drugiej ... to juz nie mozna sprzedawac butelki szampana po 15
    tys zl ?
    A spolka kto wie czy nie zlikwidowana, albo zawieszona bez kasy - i
    tyle mu wyplaci :-)

    Tak swoja droga - to chyba pasuje na to paragraf z KK, ale jak widac -
    policja umyla rece.

    Swoja droga - wystarczy troche wodki i ladna kelnerka, zeby klient
    stracil rozum,
    czy dosypywano im tam jakis narkotykow ?

    Po duzej ilosci wodki jest taki stan "film mi sie urwal", ale to chyba
    ryzykowne - usnie, zarzyga podloge i meble, albo zacznie byc agresywny

    J.

  • 3. Data: 2020-01-17 18:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Swoja droga - wystarczy troche wodki i ladna kelnerka, zeby klient
    > stracil rozum,
    > czy dosypywano im tam jakis narkotykow ?

    A jak myslisz? (tak gdybys miał podejrzewac kierujac sie zasada - "po
    owocach ich poznacie")

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 4. Data: 2020-01-17 23:53:56
    Od: m...@g...com

    A jak myslisz? (tak gdybys miał podejrzewac kierujac sie zasada - "po
    owocach ich poznacie")
    ---
    PO mojemu dostal "pigulke gwaltu"...ale czy na meszczyn tez dziala? ;P

  • 5. Data: 2020-01-18 12:37:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.01.2020 o 11:47, J.F. pisze:

    > A spolka kto wie czy nie zlikwidowana, albo zawieszona bez kasy - i tyle
    > mu wyplaci :-)

    Jeśli nawet, to można dochodzić od członków zarządu :-D

    > Tak swoja droga - to chyba pasuje na to paragraf z KK, ale jak widac -
    > policja umyla rece.

    W tym konkretnym wypadku umyła, czy w ogóle. O ile tego konkretnego nie
    znam, to o innych słyszałem i raczej się to ścigało, na ile prawo
    pozwalało.

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2020-01-18 16:15:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Jan 2020 12:37:38 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jeśli nawet, to można dochodzić od członków zarządu :-D

    Chyba nie mozna, jesli obowiazkow dopelnili.

    > W tym konkretnym wypadku umyła, czy w ogóle. O ile tego konkretnego nie
    > znam, to o innych słyszałem i raczej się to ścigało, na ile prawo
    > pozwalało.

    A slyszales, zeby kogos skazali, ba - zeby w ogole sprawa byla ?
    To jakos tak slabo sie policja/prokuratura starala, choc prawde mowiac
    ... moze i tak nalezalo.

    J.

  • 7. Data: 2020-01-18 18:23:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.01.2020 o 16:15, J.F. pisze:

    > Chyba nie mozna, jesli obowiazkow dopelnili.

    Normuje to art. 299 ksh. Masz rację. Jest tam kilka wyjątków, które
    trzeba by było zbadać. Mnie chodzi o zasadę ogólną, że samo zniknięcie
    spółki ostatecznie niczego nie przesądza.

    Co więcej należałoby się teraz zastanowić, czy wyrok nie otwiera drogi w
    kierunku oszustwa. Bo wówczas współsprawcami będą pracownicy spółki, a
    to otwiera roszczenia odszkodowawcze od konkretnych osób. 150.000 zł, to
    nie jest kwota niemożliwa do egzekucji w tej sytuacji.

    > A slyszales, zeby kogos skazali, ba - zeby w ogole sprawa byla ?
    > To jakos tak slabo sie policja/prokuratura starala, choc prawde mowiac
    > ... moze i tak nalezalo.

    Słyszałem, że poszło z aktem oskarżenia. Nie śledzę dalej takich spraw.

    --
    Robert Tomasik

  • 8. Data: 2020-01-18 20:51:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Jan 2020 18:23:39 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Normuje to art. 299 ksh. Masz rację. Jest tam kilka wyjątków, które
    > trzeba by było zbadać. Mnie chodzi o zasadę ogólną, że samo zniknięcie
    > spółki ostatecznie niczego nie przesądza.

    Spolka nie znikla, tylko zakonczyla dzialalnosc, zgodnie z przepisami.
    Albo nie zakonczyla, ciagle formalnie istnieje, ale peniedzy juz nie
    ma.

> [...]
    > to otwiera roszczenia odszkodowawcze od konkretnych osób. 150.000 zł, to
    > nie jest kwota niemożliwa do egzekucji w tej sytuacji.

    Policja juz raz umorzyla :-)
    A poza tym ktorych pracownikow - pijak pewnie nie pamieta kto go
    obslugiwal, a po paru latach nie do ustalenia.
    Na pewno nie prezes :-)

  • 9. Data: 2020-01-18 21:29:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.01.2020 o 20:51, J.F. pisze:

    > Spolka nie znikla, tylko zakonczyla dzialalnosc, zgodnie z przepisami.
    > Albo nie zakonczyla, ciagle formalnie istnieje, ale peniedzy juz nie
    > ma.

    Kierujesz egzekucję do spółki, a po negatywnym wyniku składasz wniosek
    do sądu o opatrzenie go klauzul ą wykonalności przeciwko członkom
    zarządu. Tak to mniej więcej w uproszczeniu wygląda.

    > Policja juz raz umorzyla :-)
    > A poza tym ktorych pracownikow - pijak pewnie nie pamieta kto go
    > obslugiwal, a po paru latach nie do ustalenia.
    > Na pewno nie prezes :-)

    Nie znam tej sprawy na tyle, by się "wymądrzać". Pisze ogólnie. Nawet,
    jeśli umorzono postępowanie, to akta są. Kogoś tam przesłuchiwano.

    --
    Robert Tomasik

  • 10. Data: 2020-01-20 13:32:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Kierujesz egzekucję do spółki, a po negatywnym wyniku składasz
    >wniosek
    >do sądu o opatrzenie go klauzul ą wykonalności przeciwko członkom
    >zarządu. Tak to mniej więcej w uproszczeniu wygląda.

    Czy myle sie, jesli napisze, ze jesli po otrzymaniu wyroku zarzad
    zglosi upadlosc spolki, to juz jest wolny od odpowiedzialnosci ?

    Chyba, ze dopilnuje obowiazkow, co sie moze zdarzyc w takiej
    zawieszonej spolce ...

    J.