eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWyrok: nieistniejacy dawno klub gogo z Wrocka ma zwrocic klientowi 30tysi › Re: Wyrok: nieistniejacy dawno klub gogo z Wrocka ma zwrocic klientowi 30tysi
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Wyrok: nieistniejacy dawno klub gogo z Wrocka ma zwrocic klientowi
    30tysi
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 18 Jan 2020 20:51:39 +0100

    Dnia Sat, 18 Jan 2020 18:23:39 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Normuje to art. 299 ksh. Masz rację. Jest tam kilka wyjątków, które
    > trzeba by było zbadać. Mnie chodzi o zasadę ogólną, że samo zniknięcie
    > spółki ostatecznie niczego nie przesądza.

    Spolka nie znikla, tylko zakonczyla dzialalnosc, zgodnie z przepisami.
    Albo nie zakonczyla, ciagle formalnie istnieje, ale peniedzy juz nie
    ma.

    > Co więcej należałoby się teraz zastanowić, czy wyrok nie otwiera drogi w
    > kierunku oszustwa. Bo wówczas współsprawcami będą pracownicy spółki, a
    > to otwiera roszczenia odszkodowawcze od konkretnych osób. 150.000 zł, to
    > nie jest kwota niemożliwa do egzekucji w tej sytuacji.

    Policja juz raz umorzyla :-)
    A poza tym ktorych pracownikow - pijak pewnie nie pamieta kto go
    obslugiwal, a po paru latach nie do ustalenia.
    Na pewno nie prezes :-)

    J.