  • 11. Data: 2020-01-20 20:48:39
    Temat: Re: Wyrok: nieistniejacy dawno klub gogo z Wrocka ma zwrocic klientowi 30tysi
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.01.2020 o 13:32, J.F. pisze:

    > Czy myle sie, jesli napisze, ze jesli po otrzymaniu wyroku zarzad zglosi
    > upadlosc spolki, to juz jest wolny od odpowiedzialnosci ?

    Zależy, jak szybko ów wyrok zapadnie. Generalnie mają ogłosić, jak
    jeszcze jest majątek na zaspokojenie :-)

    > Chyba, ze dopilnuje obowiazkow, co sie moze zdarzyc w takiej zawieszonej
    > spolce ...

    Chyba :-)
    Ale, jakby dopełnił, to by był majątek.

    --
    Robert Tomasik

  • 12. Data: 2020-01-21 12:15:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Zależy, jak szybko ów wyrok zapadnie. Generalnie mają ogłosić, jak
    >jeszcze jest majątek na zaspokojenie :-)

    A po przeslaniu spolce i uprawomocnieniu, spolka sie staje
    niewyplacalna i zaczyna plynac czas dla zarzadu, aby zglosic upadlosc.
    Zgłoszą w teminie i nic im nie zrobisz ... przynajmniej na ile sie
    orientuje.

    Mialo byc "nie dopilnuje"

    >Chyba :-)
    >Ale, jakby dopełnił, to by był majątek.

    J.

  • 13. Data: 2020-01-22 22:06:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    4-5 lat z gwarancją niepowodzenia.
    A udziałowcem i prezesem został lump z pobliskiego parku.

    -----