  • 131. Data: 2021-11-17 16:47:53
    Temat: Re: Wypychanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:dgox8tvw0umg.37gfbnwo5lq8$....@4...n
    et...
    Dnia Tue, 16 Nov 2021 16:19:08 +0100, J.F napisał(a):

    >Duma i Nowoczesność została rozwiązana

    ale to chyba w innej sprawie sądowej.

    No i gogle znajduje, ze jak to jest - prezes prywatnie w urodzinach
    uczestniczy, a stowarzyszenie rozwiązują :-)

    >a niejaki Adam B. ma zapłacić ponad 13 tys. grzywny.
    >Wysokie Sądy miały jednak inne zdania niż sympatycy aryjskiej
    >młodzieży.

    A bo to pierwszy raz?
    Apelował ?

    J.

  • 132. Data: 2021-11-17 16:51:57
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    >
    > No i gogle znajduje, ze jak to jest - prezes prywatnie w urodzinach
    > uczestniczy, a stowarzyszenie rozwiązują :-)

    AFAIR te 13_000 to były w pierwszej sprawie przeciwko niemu samemu,
    sprawie z "dobrowolnym poddaniem się karze". Druga sprawa była przeciw
    sześciu z ośmiu uczestników włączając jego a wyłączając "zawsze czujną"
    parę z TVN. Jakoś nie wygooglałem na szybko jak się zakończyła.

    --
    A. Filip

  • 133. Data: 2021-11-17 16:56:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 2021-11-16 o 17:18, J.F pisze:

    >Dla ciebie może i owszem.
    >Ale dla TVN które to sfilmowało i zrobiło majątek na odsprzedaży
    >filmików za granicą już nie koniecznie.

    Nie mowie nie ... tylko czy taki reportaz sie liczy jako propagowanie
    faszyzmu, czy wrecz odwrotnie, bo gadaja antypropagandowo ?

    >Negatywna dla nas wszystkich, dla stacji TV już nie.

    No ... jak u nas sa tacy neonazisci, to w innych krajach też są.
    I w ich oczach Polska urosła, choc nie wiem, czy to powód do dumy.

    Ale ja o czym innym - TVN mowi negatywnie ... ale mowi i pokazuje.
    Propagowanie faszyzmu, czy antypropagowanie ?

    J.

  • 134. Data: 2021-11-17 17:02:30
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > [...]
    > Ale ja o czym innym - TVN mowi negatywnie ... ale mowi i pokazuje.
    > Propagowanie faszyzmu, czy antypropagowanie ?

    Nie ma kary dla TVN => znaczy nie było to *karalne* propagowanie nazizmu.
    A czy było w innym sensie to już nie na grupie prawo chyba że chcesz
    zmieniać prawo.

    --
    A. Filip

  • 135. Data: 2021-11-17 19:43:01
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-17 o 12:33, Olin pisze:

    > Którym i za ile?

    Takie informacje to już w księgowości. No chyba że mają je
    jeszcze w dziale sprzedaży. Napisz lub zadzwoń i daj znać
    co odpowiedzieli.

    Pozdrawiam

  • 136. Data: 2021-11-17 23:55:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-11-17, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale ja o czym innym - TVN mowi negatywnie ... ale mowi i pokazuje.
    > Propagowanie faszyzmu, czy antypropagowanie ?

    A jaki jest status publicznego propagowania zoofili stosunkiem
    uchodźcy z krową?

    To jest dopiero ciekawe zagadnienie. Zdaje się zdjęcie było typu mem,
    ale żont o tym nie wiedzieli. Posiadacz zdjęcia raczej nie miał go
    w celach zoofilskich (były inne tego typu zdjęcia?) i pewnie nie uważal
    za taki materiał, za to niewątpliwie żont uważał je za zoofilskie i je
    rozpowszechnił.

    --
    Marcin

  • 137. Data: 2021-11-18 10:31:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 17 Nov 2021 19:43:01 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Takie informacje to już w księgowości. No chyba że mają je
    > jeszcze w dziale sprzedaży. Napisz lub zadzwoń i daj znać
    > co odpowiedzieli.

    Czyli kłamałeś.
    Nihil novi sub sole.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 138. Data: 2021-11-18 10:32:27
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 17 Nov 2021 16:56:17 +0100, J.F. napisał(a):

    > TVN mowi negatywnie ... ale mowi i pokazuje.
    > Propagowanie faszyzmu, czy antypropagowanie ?

    Nadajesz się do ziobrotury; tam potrzebują takich myślicieli.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 139. Data: 2021-11-18 12:07:54
    Temat: Re: 25% udziału TVN w urodzinach Hitlera [2/8]
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Byli SB-cy, czyli Twoi koledzy po fachu.

    -----

  • 140. Data: 2021-11-18 13:20:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Nov 2021 10:32:27 +0100, Olin wrote:

    > Nadajesz się do ziobrotury; tam potrzebują takich myślicieli.

    Wszedzie w demokracji potrzebuja.
    Pamietasz "falandyzacja prawa" ?

    J.