  • 31. Data: 2005-05-12 14:36:51
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy na czas określony
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Jotte napisał(a):
    > Sorry, ale mam niewystarczającą wiedzę. Czy jest jakiś prosty klucz
    > pozwalający na łatwe wyszukanie w necie takich wyroków/orzeczeń/uchwał? Co
    > oznaczają akronimy sygnatur (może ich rozwinięcie ułatwi wyszukiwanie)?

    W sieci niewiele jest...
    Na stronie Sądu Najwyższego (www.sn.pl) jest orzecznictwo z kilku
    ostatnich lat - http://pub.sn.pl/
    Wyjaśnienia sygnatur też są, ale w szukaniu to niewiele pomoże.

    KG

  • 32. Data: 2005-05-12 19:53:45
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:d5vpfu$r4q$1@news.onet.pl kam <X#k...@w...pl#X> pisze:

    > W sieci niewiele jest...
    Dziwne.

    > Na stronie Sądu Najwyższego (www.sn.pl); jest orzecznictwo z kilku
    > ostatnich lat - http://pub.sn.pl/
    > Wyjaśnienia sygnatur też są, ale w szukaniu to niewiele pomoże.
    Dziękuję

    Jotte

  • 33. Data: 2005-05-14 16:46:39
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 12 May 2005 00:06:52 +0200,
    Jotte <t...@W...pl> screamed:
    > Byc może. Jest za to zdrowa. A "nieprawnicza" pisze się razem.

    Za moich czasów szkolnych zależało to od charakteru nie-prawniczości.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:231B ]
    [ 18:45:43 user up 10611 days, 6:40, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    New: It comes in different colors from the previous version.