  • 1. Data: 2005-05-07 10:27:41
    Temat: Zwrot podatku przy zakupach w Niemczech
    Od: Sławek <"walczaks[wytnij]"@rejtravel.com>

    Witam

    mam pytanie czy jeszcze istnieje taka możliwość (kiedyś tak było), że po
    przyjeździe do Polski lub podczas przekraczania granicy. Po okazaniu
    rachunku (faktury) można było odzyskać kwotę podatku VAT

    Sławek

  • 2. Data: 2005-05-07 13:40:23
    Temat: Re: Zwrot podatku przy zakupach w Niemczech
    Od: "Marcin Olejniczak" <marcin@usun_mnie.bo-to.pulap'ka-.netmo.info.usun.to.tez>

    "Sławek" <"walczaks[wytnij]"@rejtravel.com> wrote in message
> [...]
    > przyjeździe do Polski lub podczas przekraczania granicy. Po okazaniu
    > rachunku (faktury) można było odzyskać kwotę podatku VAT

    Jezeli chodzi Ci o Tax Free to po wejsciu Polski do UE to nie obowiazuje,
    chyba ze bedziesz robil zakupy poza UE wtedy mozesz liczyc na zwrot podatku.