    From: Adam Szpakowski <w...@n...gliwice.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wypowiedzenie umowy
    Supersedes: <aobpg2$r72$1@zeus.polsl.gliwice.pl>
    Date: Sun, 13 Oct 2002 14:38:51 +0200

    Witam,

    Mam pytanko dotyczące możliwości wypowiedzenie umowy ISP na dostarczanie
    Internetu. W umowie jest zastrzeżony punkt mówiący, że: "umowa zostaje
    zawarta na czas nieokreślony, przy czym wypowiedzenie może nastąpić z
    zachowaniem 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia".

    Istnieje także punkt, w którym ISP "zastrzega sobie prawo do odstąpienia od
    niniejszej Umowy w każdym czasie, w razie zaistnienia obiektywnej przyczyny
    uniemożliwiającej założenie i korzystanie z Sieci".

    Czy w przypadku umów istnieje pojęcie wzajemności? Czyli, czy ja mogę
    zrezygnować bez zachowania 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia jeśli
    zaistnieją takie powody?

    Bo powody istnieją. ISP traktuje jlientów dostyć "specyficznie". Ludzie z
    Gliwic pewnie wiedzą o którego ISP jest sprawa. Jakość sygnału w zasadzie
    nie istnieje a ilość awarii jest zatrważająca. Ogólnie korzystanie z sieci
    jest mówiąc delikatnie utrudnione.

    Pozdrawiam
    Adam Szpakowski