    From: "pucy" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wypowiedzenie a ciąża
    Date: Sat, 17 Apr 2004 13:54:03 +0200

    Mam małą firmę zatrudniam 5 osób, jedna z dziewcząt kiwa mnie od ponad
    roku:3 m-ce zwolnienie lekarskie, 8 m-cy urlop wychowawczy. Pierwszego dnia
    po przyjściu do pracy wręczyłem jej wypowiedzenie umowy o pracę z powodowane
    redukcją etatów, a ona na drugi dzień bach mi kwit że jest w 3 księżycowym
    miesiącu ciąży. Dziewczyna jest na umowie na czas nieokreślony. Co zrobić
    aby zakończyć tą trwającą ponad rok farsę.

    Dzięki za odp.
    Pucy