  • 1. Data: 2004-04-17 11:54:03
    Temat: Wypowiedzenie a ciąża
    Od: "pucy" <p...@w...pl>

    Mam małą firmę zatrudniam 5 osób, jedna z dziewcząt kiwa mnie od ponad
    roku:3 m-ce zwolnienie lekarskie, 8 m-cy urlop wychowawczy. Pierwszego dnia
    po przyjściu do pracy wręczyłem jej wypowiedzenie umowy o pracę z powodowane
    redukcją etatów, a ona na drugi dzień bach mi kwit że jest w 3 księżycowym
    miesiącu ciąży. Dziewczyna jest na umowie na czas nieokreślony. Co zrobić
    aby zakończyć tą trwającą ponad rok farsę.

    Dzięki za odp.
    Pucy

  • 2. Data: 2004-04-17 12:30:26
    Temat: Re: Wypowiedzenie a ciąża
    Od: sebol <l...@s...pl>

    pucy wrote:

> [...]
    > miesiącu ciąży. Dziewczyna jest na umowie na czas nieokreślony. Co zrobić
    > aby zakończyć tą trwającą ponad rok farsę.

    nic - jestes ofiara socjalnej polityki panstwa. Z tym szczegolem ze to
    nie panstwo ale ty jestes sponsorem.

    --
    l...@s...pl

  • 3. Data: 2004-04-17 12:35:29
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pucy" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesiącu ciąży. Dziewczyna jest na umowie na czas nieokreślony. Co zrobić
    > aby zakończyć tą trwającą ponad rok farsę.
    Chyba mozesz zbankrutować i ewentualnie rozpocząć wszystko od nowa(bez tej
    pracownicy).
    Btw tego typu oszustwa są jedną z przyczyn dlaczego nie przyjąłbym nigdy
    kobiety do pracy :(.
    Najgorsze jednak jest to iż nie można oficjalnie powiedzieć ,że nie szukam
    kobiet .Teraz często taka bezrobotna musi na darmo przejechać 20km a
    przecież moznaby jej kosztów i straconego czasu oszczędzić.

    Pozdr.

  • 4. Data: 2004-04-19 09:22:47
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...pl.pl>

    Witam

    "sebol" <l...@s...pl> napisał:

    > nic - jestes ofiara socjalnej polityki panstwa. Z tym szczegolem ze to
    > nie panstwo ale ty jestes sponsorem.

    Duzym sponsorem to tez nie jest, bo tylko za 20% jednomiesiecznego
    wynagrodzenia (zwolnienie platne jest 100%), bo przeciez zatrudniajac
    pracownika liczyl sie ze moze on chorowac.

    (mrk)

  • 5. Data: 2004-04-23 11:41:03
    Od: Wiktor <w...@m...com>

    Feanor wrote:

> [...]
    > kobiet .Teraz często taka bezrobotna musi na darmo przejechać 20km a
    > przecież moznaby jej kosztów i straconego czasu oszczędzić.

    Z reguly istnienie pomocy socjalnej dla grupy ludzi statystycznie
    bardziej godzi w interesy tej grupy niz im pomaga.
    (Nie znam wyjatku od tej reguly)
    pozdr

    Wiktor