  • Data: 2004-04-17 12:35:29
    Temat: Re: Wypowiedzenie a ciąża
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pucy" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c5r61f$n1i$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Mam małą firmę zatrudniam 5 osób, jedna z dziewcząt kiwa mnie od ponad
    > roku:3 m-ce zwolnienie lekarskie, 8 m-cy urlop wychowawczy. Pierwszego
    dnia
    > po przyjściu do pracy wręczyłem jej wypowiedzenie umowy o pracę z
    powodowane
    > redukcją etatów, a ona na drugi dzień bach mi kwit że jest w 3 księżycowym
    > miesiącu ciąży. Dziewczyna jest na umowie na czas nieokreślony. Co zrobić
    > aby zakończyć tą trwającą ponad rok farsę.
    Chyba mozesz zbankrutować i ewentualnie rozpocząć wszystko od nowa(bez tej
    pracownicy).
    Btw tego typu oszustwa są jedną z przyczyn dlaczego nie przyjąłbym nigdy
    kobiety do pracy :(.
    Najgorsze jednak jest to iż nie można oficjalnie powiedzieć ,że nie szukam
    kobiet .Teraz często taka bezrobotna musi na darmo przejechać 20km a
    przecież moznaby jej kosztów i straconego czasu oszczędzić.

    Pozdr.