  • 21. Data: 2007-02-20 09:49:55
    Temat: Re: Wypadek w autobusie MPK
    Od: czuszka<c...@g...pl>

    ja tez mialam taki wypadek i mimo ze na miejscu przyjęchala policja to do dzis nie
    moge uzyskać odszkodowania. a było to półtora roku temu. najpierw bilam sie z
    MPK a jak w końcu przyznali sie do wypadku to teraz PZU odmawia. powolują się
    na fakt, że nie było winy kierowcy. gdyz zahamował a ja sie po prostu
    przewróciłam. odpowiedzialnośc na zasadzie ryzyka to chyba dla nich puste hasło.
    po prosu ignoruja moje wywody i powływanie sie na przepisy. piszą ze nie bo nie.
    rece normalnie opadaja.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 22. Data: 2007-02-20 11:01:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "czuszka" ereg83$ap1$...@o...futuro.pl

    > po prosu ignoruja moje wywody i powływanie sie na przepisy. piszą ze nie bo nie.
    > rece normalnie opadaja.

    Idź do sądu. :)

    --