  • 21. Data: 2005-09-05 18:15:20
    Temat: Re: Wypadek i dziwne konsekwencje
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dfho86$2m4$1@news.onet.pl...

    > korekta - szli prawą stroną - no to w ogóle dlaczego przedstawiono
    im
    > jakiekolwiek zarzuty? coś mam ciężki dzień

    Bo w nocy szli bez świateł - przynajmniej takie uczyniono założenie.

  • 22. Data: 2005-09-05 18:18:20
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Leszek napisał(a):

    > Hmmm. Kodeks drogowy znasz? Bo tu nie ma co rozumieć.

    Hmm
    zawsze mi się wydawało, że znam. masz na myśli któryś konkretny artykuł?

    MAc

    PS
    czy człowiek pchający samochód jest pieszym?

  • 23. Data: 2005-09-05 20:17:04
    Od: "Bizon" <b...@p...fm>

    Witam!
    W postanowieniu sadu czytam, ze w warunach zmiejszonej przejrzystosci
    powietrza spowodowanymi opadami atmosferycznymi spowodowali zagrozenie
    ruchu drogowego ciagnac wozek z zaladowanym na nim rowerem
    wodnym bez odpowiedniego oznakowania przez co przyczynili sie do najechania
    na nich przez kierujacego samochodem osobowym...
    Tu sa brane pod uwage jedynie falszywe zeznania wlasciciela samochodu,
    ktory
    przetrzymywal brata i jego 2 kolegow i dopiero gdy faktycznie zaczelo sie
    sciemniac i kropic wezwali policje.
    Pozatym pisze ze nieletni popelnili czyn zabroniony z art 86 KW, jednak
    na zasadzie art 21 $2 U.P.N. postanowil umorzyc postepowanie.

    Pozdrawiam
    Karol

  • 24. Data: 2005-09-05 20:18:32
    Od: "Bizon" <b...@p...fm>

    Witam!
    Ta droga nie umozliwiala zjechanie na pobocze, bo takiego nie
    miala. tzn po jednej i drugiej stronie byl row, jednak droga byla
    pusta, wiec samochod prawidlowo prowadzony powienien
    bez problemu wyminac wozek..

    Pozdrawiam
    Karol

  • 25. Data: 2005-09-05 20:24:35
    Od: "Bizon" <b...@p...fm>

> [...]
    > naukowa nazwa centralki sterującej poduszkami i napinaczami pasów. Jak
    > pisałem, jeśli wystrzelone zostały poduszki, to samo odtworzenie tego
    > będzie kosztować 8-10 tyś. zł. Bo to nie tylko poduszka, ale
    > pironapinacze pasów (być może z siedzeniami akurat są, choć się nie
    > spotkałem z takim rozwiązaniem), i właśnie taki układ sterujący tym
    > wszystkim. który jest jednorazowy i się wypala.

    > Mógł kupić na szrocie taniej i zamontować. Odszkodowanie i tak mu się
    > należy.

    > Tym dowodem jest właśnie ta wycena. Powinny być do tego jeszcze

    Cytuje co ciekawsze fragmenty wyceny, zdjec oczywiscie dolaczonych
    nie bylo..

    maska silnika
    tapicerka drzwi
    dach kpl
    listwa ozdobna ram dachowych
    listwa ozdobna rynny
    lampa tylnia
    sciana boczna t p kpl
    tabl rodzielcza
    wykladzina dachu
    oslona przeciwsloneczna
    dysza powietrza
    tabl prezl ogrzew

    gdyby faktycznie byly takie zniszczenia w samochodzie
    to z brat i jego koledzy nie powinni byc w calosci.. a tym
    bardziej zyc..

    Pozdrawiam
    Karol

  • 26. Data: 2005-09-05 20:30:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    samochodu,
    > ktory
    > przetrzymywal brata i jego 2 kolegow i dopiero gdy faktycznie

    Tu nie ma słowem o zmierzchu. Jest jedynie o opadach. Coś te Twoje
    tezy zaczynają się sypać. Czyli gość czekał na opady atmosferyczne?

    > Pozatym pisze ze nieletni popelnili czyn zabroniony z art 86 KW,
    jednak
    > na zasadzie art 21 $2 U.P.N. postanowil umorzyc postepowanie.

    No i dobrze pisze. Wykroczenie z 86 KW nie jest czynem karalnym w upn.

  • 27. Data: 2005-09-05 20:32:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ta droga nie umożliwiała zjechanie na pobocze, bo takiego nie
    > miała. tzn po jednej i drugiej stronie byl row, jednak droga byla
    > pusta, wiec samochod prawidlowo prowadzony powienien
    > bez problemu wyminac wozek..

    ... przy założeniu, ze go kierujący zobaczyła. W deszczu i szarówce,
    cienko to widzę.

  • 28. Data: 2005-09-05 20:34:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > gdyby faktycznie były takie zniszczenia w samochodzie
    > to z brat i jego koledzy nie powinni być w całości.. a tym
    > bardziej żyć..

    Niekoniecznie. Mogli uskoczyć, a samochód uderzył w rower wodny. Przy
    czym moim zdaniem takie uszkodzenia wykluczają opisywane przez Twojego
    brata kombinacje w postaci wożenia go z kolegami tu i ówdzie. Tak
    uszkodzonym samochodem raczej się jechać nie dało. A jeśli faktycznie
    jeździł i nie było to pustkowie, to nie ma silnych, by ktoś tego nie
    zauważył.

  • 29. Data: 2005-09-05 21:29:48
    Od: "PrawoPL" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > uszkodzonym samochodem raczej się jechać nie dało. A jeśli faktycznie
    > jeździł i nie było to pustkowie, to nie ma silnych, by ktoś tego nie

    Robercie, Ty to jesteś kuty na cztery łapy. Każdego potrafisz rozgryźć na tym
    forum. Może więc łaskawie przyjżyj się krytycznie temu ptaszkowi
    http://www.czarnalista.com/1dariuszczajka.html Tylu już próbowało i wszyscy
    polegli.. Proszę spróbuj, choćby dla ocalenia drzew, które od kilku lat
    wycinane są na potrzeby wydruku kolejnych artykułów prasowych na ten temat.
    Jakkolwiek z odrazą mógłbyś patrzeć na krytykę wymiaru sprawiedliwości, to
    troska o środowisko naturalne wierzę że poruszy Twoje bezlitosne serce...

  • 30. Data: 2005-09-06 14:58:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PrawoPL" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1116.00000ff9.431cb8cc@newsgate.onet.pl...

> [...]
    sprawiedliwości, to
    > troska o środowisko naturalne wierzę że poruszy Twoje bezlitosne

    Znowu Czajka? Było na tym forum kilka razy. Od jego rozgryzania są tam
    na miejscu stosowne służby. Analizując wypowiedzi i artykuły, to
    wygląda na to, że facet komuś nie pasuje, albo komuś zaszedł za skórę.
    W konsekwencji ktoś mu robi koło d... w prasie i innych mediach. A że
    media chętnie podchwytują takie rzeczy i bez sprawdzenia publikują, to
    wychodzi to, co wychodzi. Potem się małym druczkiem sprostuje, jak
    gość się oburzy co najwyżej i tyle. Gdyby to co Ty i inni wypisują
    było prawdą i miało potwierdzenie w materialnych dowodach, to nie ma
    siły i bez względu na różne miejscowe układy gość by się nie utrzymał.