  • 1. Data: 2005-09-04 07:34:03
    Temat: Koszty sadowe ich wysokość
    Od: "Grzegorz" <w...@p...onet.pl>

    Gdzie znajdę informację o wysokości kosztów sadowych w postępowaniu
    upominawczym w sprawie gospodarczej.

    Otrzymałem wyrok i dla kwoty 1500 zaległosci kosztów otrzymałem 625 zł kosztów
    sadopwych do zapłaty, czy to się zgadza i czy jak sie odwołam to te koszty
    wzrosną ?? w przypadku przegrania .

  • 2. Data: 2005-09-04 10:35:05
    Temat: Re: Koszty sadowe ich wysokość
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Grzegorz napisał(a):
    > Gdzie znajdę informację o wysokości kosztów sadowych w postępowaniu
    > upominawczym w sprawie gospodarczej.

    w rozporządzeniu w sprawie określania wysokości wpisów w sprawach
    cywilnych i rozporządzeniu w sprawie opłat za czynności adwokackie /
    radców prawnych (...)

    > Otrzymałem wyrok i dla kwoty 1500 zaległosci kosztów otrzymałem 625 zł kosztów
    > sadopwych do zapłaty, czy to się zgadza

    jakbyś tak napisał jaka jest dokładna kwota i bez odsetek (na 1500 zł
    jest granica) i co wchodzi w skład tych kosztów...
    ale mniej więcej sie zgadza - 600 zł zastępstwa procesowego i wpis...

    > i czy jak sie odwołam to te koszty
    > wzrosną ?? w przypadku przegrania .

    wysokość wpisu - x4

    KG

  • 3. Data: 2005-09-04 11:25:52
    Od: "Grzegorz" <w...@p...onet.pl>

    Znalazłem miedzy czasie tą informacje o kosztach zastępstwa i teraz jest
    pytanie czy to granice sie liczy na dzien wydania wyroku czy złozenia pozwu i
    czy bez odstetek, bo jesli bez odsetek to powinienem sie znaleźc w nizszej
    stawce za zastępstwo gdyz na dzien złozenia pozwu wierzyciel wpisał kwotę
    zaległosci 1521 a faktycznie była o 50 zł niższa, ale chyba tego ktos
    specjalnie zapomniał uwględnic :)

  • 4. Data: 2005-09-04 15:08:51
    Od: "Beata" <g...@k...k.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stawce za zastępstwo gdyz na dzien złozenia pozwu wierzyciel wpisał kwotę
    > zaległosci 1521 a faktycznie była o 50 zł niższa, ale chyba tego ktos

    A gdzie można znaliść takie informacje co i za ile?
    Pozzdrawiam Beata>

  • 5. Data: 2005-09-04 20:26:25
    Od: "Grzegorz" <w...@p...onet.pl>

    Miedzy czasie znalazłem ta stronę
    http://www.prawnik24.pl/

  • 6. Data: 2005-09-05 08:20:11
    Od: "Bartloo" <bartloo@_wywal_to_o2.pl>

> [...]
    > kosztów sadopwych do zapłaty, czy to się zgadza i czy jak sie odwołam
    > to te koszty wzrosną ?? w przypadku przegrania .

    Za kwote 2000 zł miałem 655 zł wiec prawie sie zgadza :-]
    Moze sie odwolaj od kosztow sadowych, ze wzgledu na np. ciezkie warunki
    finansowe Twoje lub rodziny.

    --
    pozdr
    Bartloo