  • 1. Data: 2005-09-03 21:06:10
    Temat: posiedzenie w sprawie zatarcia skazania
    Od: "mlady" <m...@g...pl>

    Dzień dobry
    wkrótce czeka mnie posiedzenie w sprawie zatarcia skazania , jestem trochę
    zaskoczony , bo myślałem że będzie to decyzja administracyjna, typu zgodzą
    się albo nie
    a tu czeka mnie jeszcze 1 wizyta w sądzie
    czego właściwie mogę się spodziewać , czy będę musial dodatkowo objasniać to
    co napisałem w podaniu
    będę wdzięczny za sugestie
    pozdrawiam
    marian

  • 2. Data: 2005-09-03 21:19:19
    Temat: Re: posiedzenie w sprawie zatarcia skazania
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

> [...]
    > a tu czeka mnie jeszcze 1 wizyta w sądzie
    > czego właściwie mogę się spodziewać , czy będę musial dodatkowo objasniać

    To bedzie konkurs pieknosci. Trzeba przekonac, ze "jestes teraz nowym
    czlowiekiem" i ze zatarcie przedterimnowe jest sluszne.

    Cezar