  • 1. Data: 2005-09-04 12:50:47
    Temat: zmiany w egzaminie na prawo jazdy?
    Od: "stary kursant" <s...@k...com>

    Kurs na prawo jazdy kategorii B robiłem prawie półtora roku temu,
    zapłaciłem za egzamin, ale coś mi wypadło i nie zapisałem się na żaden
    termin. Później jakoś nie chciało mi się za to zabrać i nie czułem się
    na siłach. Usłyszałem coś o zmianach od października tego roku. Czy
    będzie łatwiej czy trudniej i co się konkretnie zmieni? czy ukończony
    stary kurs upoważnia mnie do zdawania wg nowych zasad? co z opłatą,
    przepada czy mogę mając dowód wpłaty skorzystać z tego, że już raz
    zapłaciłem?