  • 11. Data: 2008-10-11 14:19:27
    Temat: Re: Wypadek - co dalej?
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    ulong pisze:

    > To po co o tym pisales?
    > Nie tobie oceniac czy dobry z ciebie kierowca.

    Jesteś wyjątkowo pomocny.

  • 12. Data: 2008-10-11 14:24:17
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > Glowa do gory i byle ubezpieczyciel tego smierdzacego fiuta (pijanego) nie
    > skapil wyplaty.

    A który zakład nie skąpi? Przecież wszystkie starają się jak najmniej wypłacić.

  • 13. Data: 2008-10-11 15:34:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cut pisze:

    > Wybacz, ale takie uwagi mi są na nic nie potrzebne, więc możesz sobie je
    > za przeproszeniem wsadzić...

    A ty możesz sobie wsadzić swoje uwagi czyj i jak w swoim mniemaniu
    jeździsz, bo nie mają one najmniejszego znaczenia.

    PS: i uważaj na pisownię "nie" z przymiotnikami ;)

  • 14. Data: 2008-10-11 15:45:25
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 11 październik 2008 15:06
    (autor Piotr [trzykoty]
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcq8ge$m5i$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Jeśli on był sprawcą tak, po to ma OC.

    na 100% był sprawcą. Był pijany, a pijany z definicji jest sprawcą.

    --
    Tristan

  • 15. Data: 2008-10-11 16:06:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan pisze:

    > Był pijany, a pijany z definicji jest sprawcą.

    Brednie.

  • 16. Data: 2008-10-11 16:24:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tristan pisze:

    > Był pijany, a pijany z definicji jest sprawcą.

    Rzeczywiście pijany bardzo często jest sprawcą dziecka. Statystycznie
    najłatwiej zrobić dziecko po pijanemu.

    A poza tym zapomniałeś tego: "To złodziej! - I pijak! bo każdy pijak to
    złodziej!!!"

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 17. Data: 2008-10-11 16:27:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Udaj się do Swojego Towarzystwa Ubezpieczeniowego

    Ale po co do swojego, przecież on miał tylko OC.

  • 18. Data: 2008-10-11 17:51:40
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Tristan pisze:
    > na 100% był sprawcą. Był pijany, a pijany z definicji jest sprawcą.

    Pijani z definicji nie sa trzezwi.
    Sprawca z definicji jest sprawca wypadku/kolizji.

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 19. Data: 2008-10-11 18:24:39
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    wiadomości news:vlt6s5-agh.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    (...)

    > A ty możesz sobie wsadzić swoje uwagi czyj i jak w swoim mniemaniu
    > jeździsz, bo nie mają one najmniejszego znaczenia.
    >
    > PS: i uważaj na pisownię "nie" z przymiotnikami ;)

    Ale pisownia "nie" z imiesłowami przymiotnikowymi takiej uwagi wymaga w
    szczególności, mimo ujednolicenia pisowni od 01.01.1998r.

    pozdr
    lublex

  • 20. Data: 2008-10-11 20:04:15
    Od: CUT <C...@C...pl>

    MarcinJM pisze:

    > Pijani z definicji nie sa trzezwi.
    > Sprawca z definicji jest sprawca wypadku/kolizji.

    Ale będzie to miało jakieś znaczenie w dochodzeniu?