  • 21. Data: 2003-01-20 01:14:51
    Temat: Re: Wypadek?? co dalej....
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b0ebuo$8tk$4@news.tpi.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > Tutaj się z Tobą zgodzę. Z tym, że jestem przeciwny stosowaniu wysokich
    > mandatów, bo to prowadzi dopiero do zamieszania. Wiesz, mandat można czasami
    > dostać za pierdułę, a czasem za poważną rzecz. Zresztą niekiedy trudno
    > powiedzieć, co jest poważne. Czy przejazd przez miasto z prętkością np. 150
    > km/h to duże, czy małe wykroczenie?

    No jeśli nie ma tam innych regulacji (podnoszących limit prędkości) poza
    faktem że jest to teren zabudowany to 150 to już nie jest mandat a sąd
    grodzki. Mylę się?

    Jako ciekawostkę z tym wątkiem związaną dodam tylko, że w Holandii sąd
    może zasądzić przepadek pojazdu przekraczającego nadmiernie prędkość.
    Dzieje się tak niezmiernie rzadko nie mniej się zdarza.

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2003-01-20 20:27:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    | No jeśli nie ma tam innych regulacji (podnoszących limit prędkości) poza
    | faktem że jest to teren zabudowany to 150 to już nie jest mandat a sąd
    | grodzki. Mylę się?

    Nie mylisz się. Rzuciłem prędkością w rękawa i nie zastanawiałem się nad
    tym. Ale oczywiście nie mylisz się. Ale nie zmienia to mojej myśli
    przewodniej.