  • 11. Data: 2003-01-19 09:59:29
    Temat: Re: Wypadek?? co dalej....
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Tutaj się z Tobą zgodzę. Z tym, że jestem przeciwny stosowaniu wysokich
    mandatów, bo to prowadzi dopiero do zamieszania. Wiesz, mandat można czasami
    dostać za pierdułę, a czasem za poważną rzecz. Zresztą niekiedy trudno
    powiedzieć, co jest poważne. Czy przejazd przez miasto z prętkością np. 150
    km/h to duże, czy małe wykroczenie?
    To zależy. W pewnych okolicznościach może spowodować śmierć gogoś, ale w
    środku nocy na dwupasmóce biegnącej przez niezamieszkałą część miasta, która
    jest absolutnie pusta, to moim zdaniem pierduła. Mandaty wymierzają
    policjanci na miejscu zdarzenia. Praw do wymierzenia mandatu w wysokości
    10.000 zł mogłoby prowadzić do różnych nieprawidłowości. Czy to związanych z
    łapówkami, czy to z nadużyciem tego prawa z innych powodów. Zresztą i tak
    nie można nigdy powiedzieć, jaka kwota byłaby adekwatna. Dla jednego 10.000
    zł, to masa pieniędzy, a dla innego, to miesięczne kieszonkowe i tyle.
    Moim zdanie w tym kierunku, który ty proponujesz zmierza system
    punktowy. Można oczywiście dyskutować, czy powinno być 21 punktów, czy może
    24 albo 18. Ale to dyskusja bez sensu, bo zawsze ktoś będzie twierdził, że
    za dużo, a ktoś inny, że za mało.
    Jeśli jesteś kimś najbliższym dla ofiary, to możesz przed sądem wystapić
    jako oskarżyciel posiłkowy i wnioskować do sądu o pozbawienie sprawcy prawa
    do prowadzenia pojazdów. Oczywiście, ofierze to życia nie przywróci, ale
    zabezpieczy społeczeństwo przed kretynem w przyszłości. Zresztą o to
    powinien wnioskować również prokurator, ale to jego suwerenna decyzja i nie
    będę tu zabierał w tej sprawie głosu.

  • 12. Data: 2003-01-19 10:01:23
    Temat: Odp: Wypadek?? co dalej....
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b0dphu$i9s$...@t...icpnet.pl...
    > Jezeli pierwszy mandat kosztowal by powiedzmy 500zl, natepny juz 2000zl, a
    > trzeci 10000zl to sadze ze .....
    > policjanci z drogówki jeździli by Jaguarami(prywatnymi
    > oczywiście).Wyobrażasz ile trzeba by było dać w łapę??????Zwyczajowo 1/2 a
    > więc 5000 zł;)))

    a wiesz,że to ludzie uczą innych łapówkarstwa?

    Sandra

  • 13. Data: 2003-01-19 11:30:21
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ale byc moze chciales zaistniec? zaistniales. nie spamuj
    lamerze.Expierdzie
    > LeHu waCHadelko

    Między innymi dzięki tobie tępy gliniarzu jest tyle kawałów o
    policjantach.Mój post nawiązywał do poprzedniego posta w tym wątku a twój
    poza agresją pod moim adresem nie zawiera niczego co byłoby choc trochę
    zwiazane z tematem.
    Jesli tego nie zauważasz to potwierdza to tylko ogolna opinię o głupich
    policjantach.
    Uważasz że w sieci jesteś anonimowy?? Uważasz że twój przełożony będzie
    zadowolony gdy sie dowie ze ma w swych szeregach złośliwego chama??

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 14. Data: 2003-01-19 11:47:52
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    zabolaly swoje słowa?oj jak bardzo nawet:-))) ale chyba WaChadełko w
    slownik ortograficzny sie zaopatrzyles - jak to radziles jednemu z
    forumowiczow w poscie z 19.01:-)))))

    ssj5

  • 15. Data: 2003-01-19 12:14:27
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > zabolaly swoje słowa?oj jak bardzo nawet:-)))

    Zabolałyby gdyby je napisał ktoś inny.Ale słowa zakomleksionego śmiecia
    jakim jesteś nie mogą zaboleć.Szczekaj do bólu a karawana i tak jedzie
    dalej.Grupowicze prawidłowo ocenią twoje osobiste ataki na publicznym forum.

  • 16. Data: 2003-01-19 12:16:55
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Jeśli faktycznie jesteś pracownikiem policji to wyświadczasz tej instytucji
    bardzo złą przysługę.

  • 17. Data: 2003-01-19 12:37:09
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Grupowicze prawidłowo ocenią twoje osobiste ataki na publicznym forum.

    za to Twoja wiedze juz dawno ocenili. ale jak sie nie wie co napisac, to sie
    pisze co sie wie.tylko po co spamujesz?moze warto sie zajac czyms
    pozyteczniejszym?

    ssj5

  • 18. Data: 2003-01-19 13:35:52
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > za to Twoja wiedze juz dawno ocenili. ale jak sie nie wie co napisac, to
    sie
    > pisze co sie wie.tylko po co spamujesz?moze warto sie zajac czyms
    > pozyteczniejszym?

    Gdybys jeszcze półgłówku wiedział co to spam.
    Ale jak nie wiesz to właśnie twój post z godziny 10.25 podchodzi pod
    definicję spamu.Że o wnoszonym przez ciebie chamstwie nie wspomnę.

  • 19. Data: 2003-01-19 13:56:04
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Ale jak nie wiesz to właśnie twój post z godziny 10.25 podchodzi pod
    > definicję spamu.Że o wnoszonym przez ciebie chamstwie nie wspomnę.

    Widze, ze do slownika poprawnej polszczyzny daleko. nie zaczyna sie zdania
    od "że". waChadełko jednak rzadzi sie swoimi prawami. troluj dalej
    spamerze. zaczynam miec coraz wieksze watpliwosci czy to byly twoje slowa:

    "I to uzasadnia Twoje śmiecenie tępaku??? Bo do dyskusji nic nie wniosłeś."

    kto ci je podyktowal? gdybys bowiem sam je wymyslil, sam nie smiecilbys.
    jesli jednak wysililes sie i byly to twe slowa, to sprawdza sie stare
    powiedzenie

    "kto czym wojuje, od tego ginie"

    pocieszajce moze byc to, ze zginales od wlasnej broni, tak bardzo zabolaly
    cie slowa, ktore skierowales do innej osoby? a moze jestes az tak
    zakompleksiony, ze musisz cokolwiek napisac?oby z sensem i na temat, to
    bedzie oki. to juz ostatni post w tym watku do ciebie, sadze, ze sie jeszcze
    spotkamy, bowiem z twej bogatej korespondencji widac, ze starasz sie
    trolowac w wielu watkach, twe nieodparte pragnienie zaistnienia nie pozwoli
    ci waChadelko dlugo milczec.
    do nastepnego wiec

    ssj5

  • 20. Data: 2003-01-19 14:00:35
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > spotkamy, bowiem z twej bogatej korespondencji widac, ze starasz sie
    > trolowac w wielu watkach, twe nieodparte pragnienie zaistnienia nie

    Napisałeś o sobie tępaku?Śmiecisz.