  • 1. Data: 2003-01-17 17:15:21
    Temat: Prosze o wyjasnienie.
    Od: dooh <d...@p...onet.pl>

    Witam szanownych grupowiczow.
    Mialem w sadzie sprawe przeciwko PZU gdyz po kilkunastu latach
    wplacania na polise (posagowa?) skladek przez moich rodzicow kwota
    jaka mi zaoferowano byla ~700 zl. Sprawa zostala wygrana i zasadzono
    mi pewna kwopte pieniedzy ktora jednak zostala pomniejszona o 1.200
    zl. W wyroku sadu jest napisane ze ta kwota jest " tytulem zwrotu
    kosztow zastepstwa procesowego" a w pismie od PZU powolywano sie na
    art.498 k.c.

    Prosze o wytlumaczenie mi dlaczego nie otrzymalem czalej zasadzonej
    kwoty mimo ze wygralem wyrok ?

    Prosze o odpowiedz.
    --
    [ d.o.o.h - Device Optimized for Observation and Harm ]
    [ dooszeq(at)poczta.onet.pl IcqUin:108674489 GG:198354 ]