    From: Wojciech Wrodarczyk <"wojciech.wrodarczyk "@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wynajem nieruchomości dzierżawionej.
    Date: Mon, 18 Mar 2013 14:09:53 +0100

    Witam,
    Mam możliwość wydzierżawienia nieruchomości składającej się z kilku
    mieszkań i kilku lokali użytkowych od właścicieli (osoby fizyczne).
    Jednak nie jestem w stanie znaleźć przepisów prawnych, które pozwalałyby
    bądź zabraniałyby mi taką wydzierżawioną nieruchomość wynajmować.
    W ramach wydzierżawionej nieruchomości dwa lokale chcę pozostawić na
    prowadzenie własnej działalności gospodarczej, pozostałe wyremontować i
    wynająć.
    Oczywiście wydzierżawiający (właściciele) wyrażą / wyrażają zgodę na
    dalszy najem lokali.
    Pytanie jedynie czy taka forma jest zgodna z obowiązującym prawem.
    Tj. czy z trzech lokali użytkowych i trzech lokali mieszkalnych mogę 1
    lokal mieszkalny i jeden użytkowy (tak pasuje mi układ) zaadoptować na
    cele prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, natomiast
    pozostałe dwa lokale użytkowe wynająć na działalność komercyjną, a dwa
    pozostałe mieszkanie wynająć na cele mieszkaniowe z prawem meldunku.
    Podkreślam, że cały czas zakładam dopuszczenie ww. działań w stosownej
    umowie dzierżawy.
    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    pozdrawiam
    \ww