  • 1. Data: 2002-03-28 21:25:55
    Temat: Wynajem mieszkania -prosba o porady
    Od: "Kyzio" <k...@i...net.pl>

    hejka
    a wiec tak jak w temacie
    potrzebne wszelkie porady n/t wynajmu mieszkania umeblowanego (czy w umowie
    opisac stan rzeczy? czy nie warto ? )
    jak spisac umowe ? jak zaznaczyc ze wplaca sie jakas zaliczke/ zadatek ?
    czy wymeldowac sie ze stalego meldunku i zameldowac czasowo ? (wiem wiem
    czytalem gdzies w watku iz teraz sady grodzkie sa strasznie zajete ) - ---
    ale jak to jest musze sie wymeldowac ze stalego i zameldowac na czasowe?

    no i wszelkie kruczki ktore moga mi sie przydac

    pozdrawiam
    Kyzio
    ps. moze juz za 2 tygodnie w "wlasnym- wynajetym" M-2.