  • 21. Data: 2005-03-06 03:46:07
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - problem
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]

    > 2. Złożyć pozew do sądu, o stwierdzenie że tak naprawdę zawarta została
    > umowa najmu a nie umowa użyczenia.

    tak tak przerabialem :-)
    ta moja najgorsza lokatorka chciala na sile wprowadzic do mieszkania ktore
    jej wynajalem swojego kochanka, nieswojego meza
    nawet przez jakis czas z nim w mieszkaniu tym mieszkala

    dzielnicowy zlozyl przeciwko mnie wniosek o ukaranie gdyz nie zameldowalem
    goscia - z ktorym z reszta nie mialem umowy
    a lokatorka zlozyla slprawe o stwierdzenie stosunku najmu miedzy mna a
    gosciem .....
    zalozyla mi jeszcze kilka innych paranoidalnych spraw .....

    a i urzad skarbowy na mnie naslala - pewnie tez myslala jak wy ze jak ktos
    walczy o swoje to na pewno nie chce lub nie placi podatkow

    a moze to byla twoja klientka?!

    > 3. Nie zwracając na kobietę uwagi mieszkać do końca opłaconego okresu --
    > jedyną legalną drogą pozbycia się jest eksmisja, nie dość, że
    > praktycznie niewykonalna, to zanim zdąży załatwić sprawę w sądzie 6
    > miesięcy upłynie.

    widze ze wiesz jak powinien dzialac zawodowy wyludzacz .....
    a moze ktos ciebie kiedys zalatwi jednym z tych sposobow - ciakwe czy wtedy
    bedzie ci do smiechu!

    ile bys tych sposobow nie wymianil to kazdy z nich jest niemoralny bo
    jest w sprzecznosci z prawem wlasnosci .....

    ale coz niektorzy specjalizuja sie w tym zeby kombinowac jak cos komus
    sprytnie ukrasc
    bo to chyba do tego sie sprowadza

    mysle ze tak dlugo jak tlugo ludzie o takich pogladach beda mieli cos do
    powiedzenia w tym kraju tak dlugo sie nie pozbieramy

    TB

  • 22. Data: 2005-03-06 03:49:40
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz Bednarz wrote:

    [ciach - coś tam napisał]

    powiem ci, że absolutnie się nie nadajesz do roli właściciela.
    Po prostu <cenzura> piiiiip </cenzura> jesteś i tyle.

    Jak kuba bogu tak bóg kubie. A w twoim przypadku akurat odwrotnie.
    Mam wielu znajomych posiadających mieszkania na wynajem.
    Są uprzejmi w stosunku do wynajmujących i osoby wynajmujące odpłacają
    się tym samym.
    Wcale się nie dziwię, że jak traktujesz ich jak szmaty, to oni na
    zakończenie wynajmu ciebie też.
    Koniec i kropka tej dyskusji bo szkoda czasu.

  • 23. Data: 2005-03-06 09:25:43
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Tomasz Bednarz napisał:

    > chodzi mi o to ze niedoszly najemca zamiast zajac sie meritum sprawy to
    > dziwi sie krokom wynajmujacego!

    Chyba nie bardzo rozumiesz co czytasz. Hint: tutaj wlasciciel mieszkania
    kombinuje, a nie niedoszyly lokator.

    > sam bylem wlascicielem i dobrze wiem ze "lokator twoj wrog"
    > na szczescie pozbylem sie tej wszawicy i teraz wynajmuje pod dzialanosc
    > gospodarcza a lokatorowi juz nigdy w zyciu nie wynajme i kazdego przed tym
    > bede przestrzegal
    > a kombinujacych przyszlych lokatorow ganil!!!

    A to pech. Idz sie wyzalic do jakiegos czasopisma kobiecego.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 24. Data: 2005-03-06 12:20:16
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Lokatorzy chcieli ustawy o ich ochronie - to ją mają :-))).
    Skutki :
    1) Gwałtowny spadek (w niektórych regionach kraju zanik) oferowanych na
    wynajem osobom fizycznym mieszkań (stwierdza to każda firma pośrednicząca w
    wynajmie + pobieżna analiza ogłoszeń prasowych).
    2) Za sprawą administracyjnego zachwiania równowagi pomiędzy podażą, a
    popytem znaczący wzrost cen wynajmu i stosowanie bardzo restrykcyjnych
    warunków finansowych.
    3) Wynajem dla osób fizycznych występuje prawie wyłącznie za poręczeniem
    bliskiej i w pełni zaufanej osoby.
    4) Korzystne warunki wynajmu lokali na działalność gospodarczą.

    Czyli wyszło dokładnie na odwrót, niż zamierzano (jak większość spraw w tym
    "państwie")
    I po co było się wpieprzać między wódkę, a zakąskę ?

    AR

  • 25. Data: 2005-03-06 14:42:12
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    > [ciach - coś tam napisał]
    > powiem ci, że absolutnie się nie nadajesz do roli właściciela.
    [...]

    cale szczescie ze juz skonczyly sie czasy gdy ktos mogl decydowac kto nadaje
    sie do roli wlasciciela

    TB

  • 26. Data: 2005-03-06 14:44:49
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    > Chyba nie bardzo rozumiesz co czytasz. Hint: tutaj wlasciciel mieszkania
    > kombinuje, a nie niedoszyly lokator.

    niedoszly lokator szykuje na niego haka

    > A to pech. Idz sie wyzalic do jakiegos czasopisma kobiecego.

    juz nie musze ... juz nie mam lokatorow i nigdy miec nie bede
    teraz przyczyniam sie do zwiekszenia problemy mieszkaniowego w Polsce :-)

    ... moze jak autor watku doniesie na wlascicielke do US czy gdzies tam
    jeszcze to i ona dojdzie do wniosku ze od takich lokatorow nalezy trzymac
    sie daleko!!! i bedzie to jedynie sluszny wniosek

    TB

  • 27. Data: 2005-03-06 14:52:52
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > Czyli wyszło dokładnie na odwrót, niż zamierzano (jak większość spraw w
    tym
    > "państwie")
    > I po co było się wpieprzać między wódkę, a zakąskę ?

    dzieki ci ze to napisales .....!!!!
    moze autor watku wreszcie zrozumie ze doklada do takiego stanu rzeczy swoje
    trzy grosze ...
    i niech doklada mnie juz problem i tak nie dotyczy i kazdego wlasciciela
    bede przekonywal przeciwko lokatorom ....
    gdyby upierdliwi lokatorzy byli przynajmiej malym odsetkiem ogolu mozna by
    bylo jakos przezyc ale niestety to wszechobecna patologia!

    TB

  • 28. Data: 2005-03-06 15:43:35
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    Użytkownik "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> napisał w wiadomości

    > niedoszly lokator szykuje na niego haka

    no to prosze mi napisz w jaki sposob szukam haka?? Oswiec mnie madralo

    > ... moze jak autor watku doniesie na wlascicielke do US czy gdzies tam
    > jeszcze to i ona dojdzie do wniosku ze od takich lokatorow nalezy trzymac
    > sie daleko!!! i bedzie to jedynie sluszny wniosek

    ale to ja kombinuje aby nie placic podatku?? Nie, ja podatki od
    wynajmowanych lokali place, wiec dlaczego inni maja tego nie robic??

    Ty tez tak kombinowales aby oszukac US??

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 29. Data: 2005-03-06 15:46:42
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    > dzieki ci ze to napisales .....!!!!
    > moze autor watku wreszcie zrozumie ze doklada do takiego stanu rzeczy
    swoje
    > trzy grosze ...

    moze ty wkoncu zrozumiesz co piszesz

    Tez uwazam ze ustawa jest glupia i powinno sie ja jak najszybciej zmienic
    Tak sie sklada ze ja stoje po dwoch stronach, jestem zarazem najemca jak i
    wynajmujacym i doskonale wiem jakie z wynajmem moga wiazac sie problemy

    > i niech doklada mnie juz problem i tak nie dotyczy i kazdego wlasciciela
    > bede przekonywal przeciwko lokatorom ....

    to przekonuj, obys ty kiedys sie znalazl w sytuacji ze bedziesz musial
    wynajmowac mieszkanie i obys ty sam trafil na takich ludzi ktorych
    skutecznie przekonales

    Naprawde Ci tego zycze skoro wszystkich najemcow porownujesz do jakiegos
    gnoju

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 30. Data: 2005-03-06 19:55:04
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 06/03/2005 04:46, Tomasz Bednarz wrote :
> [...]
    > jej wynajalem swojego kochanka, nieswojego meza
    > nawet przez jakis czas z nim w mieszkaniu tym mieszkala

    Wolno jej. To nie hotel, gdzie się płaci od łóżka.

> [...]
    > gosciem .....
    > zalozyla mi jeszcze kilka innych paranoidalnych spraw .....

    I słusznie. Meldować należy wszystkich niezależnie od tego czy mają
    umowę czy nie.

    > a i urzad skarbowy na mnie naslala - pewnie tez myslala jak wy ze jak ktos
    > walczy o swoje to na pewno nie chce lub nie placi podatkow

    Wolno jej.

    > widze ze wiesz jak powinien dzialac zawodowy wyludzacz .....
    > a moze ktos ciebie kiedys zalatwi jednym z tych sposobow - ciakwe czy wtedy
    > bedzie ci do smiechu!

    Wiesz, nie można zjeść ciastka i je jednocześnie mieć. Jeśli będę komuś
    wynajmował lokal to będę się liczył z koniecznością zameldowania, z
    problemami z eksmisją i z innymi problemami.

    > ile bys tych sposobow nie wymianil to kazdy z nich jest niemoralny bo
    > jest w sprzecznosci z prawem wlasnosci .....

    Sprzeczny z prawem własności -- być może. Ale nie jest sprzeczny z
    obowiązującym w Polsce prawem. Niemoralne jest też obchodzenie prawa
    które chce uskutecznić w tym wątku wynajmująca. Reklamacje na
    obowiązujący stan prawny należy kierować do Pań i Panów pracujących na
    ulicy Wiejskiej, a nie do osób które to prawo stosują.

    FUT: poster.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)