  • 31. Data: 2013-07-11 16:22:43
    Temat: Re: Wynajem mieszkania - jak się zabezpieczyć przed niesolidnym wynajmującym
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > Ale oczywiście jak "lewy najemca" zezna inaczej (że jednak płacił),
    > to pewnie US "nie da wiary" tezie że było nieodpłatnie i łupnie
    > decyzją podatkową jako rzeczono (plus odsetki i mandat rzecz jasna).

    no wlasnie.

  • 32. Data: 2013-07-12 10:11:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Po pierwsze szantaż trzeba udowodnić.
    > A po drugie jest sprawa "nieszantażu", czyli działania które
    > ma na celu odstąpienie sprawcy od łamania przepisów (które to
    > działanie nie jest karalne). Rzuć okiem na przepis o szantażu.

    Ale NIE JA PISAŁEM O SZANTAŻU. Cytowałem tylko słowa Liwiusza. To
    Liwiusz napisał, że ,,wynajmujący jest narażony na szantaż urzędem
    skarbowym. ''

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 33. Data: 2013-07-12 12:18:31
    Od: m <m...@g...com>

    > Ale NIE JA PISAŁEM O SZANTAŻU. Cytowałem tylko słowa Liwiusza. To
    > Liwiusz napisał, że ,,wynajmujący jest narażony na szantaż urzędem
    > skarbowym. ''

    Bo słowa "Firma" chcesz używać w sensie potocznym i się oburzasz jak Ci
    Gotfryd wyjeżdża z kodeksową definicją.

    Ale już "szantaż" to tylko ten formalny, bez znaczenia potocznego, co?
    Tak w ramach konsekwencji językowej?

    p. m.

  • 34. Data: 2013-07-12 13:35:39
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.07.2013 12:18, m pisze:

    > Bo słowa "Firma" chcesz używać w sensie potocznym i się oburzasz jak Ci
    > Gotfryd wyjeżdża z kodeksową definicją.

    Ja pierdolę, Liwiusz pisał o szantażu, ktoś zasugerował policję, Liwiusz
    nie załapał czemu policja, a jak wyjaśniłem, to nagle ja jestem ten
    pojebany....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 35. Data: 2013-07-12 13:42:35
    Od: m <m...@g...com>

    > Ja pierdolę, Liwiusz pisał o szantażu, ktoś zasugerował policję, Liwiusz
    > nie załapał czemu policja, a jak wyjaśniłem, to nagle ja jestem ten
    > pojebany....

    IMHO załapał, ale ty nie załapałeś użycia cudzysłowu.

    p. m.

  • 36. Data: 2013-07-12 13:47:16
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.07.2013 13:42, m pisze:
    > IMHO załapał, ale ty nie załapałeś użycia cudzysłowu.

    Bo go k-wa nie użył

    Liwiusz:
    A ponadto wówczas wynajmujący jest narażony na szantaż urzędem skarbowym.

    Waz:
    a t bardzo ciekawe, co policja na to?

    Liwiusz:
    Na co?

    Ja:
    Na szantaż zapewne.

    Ok, rozumiem, Liwiusz sobie napisał potocznie, ale żeby od razu na mnie
    wszyscy napadać, bo on se napisał potocznie, a potem nie łapał o co
    chodzi i ja wyjaśniłem...
    A ićcie se w pizdu z takim podejściem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 37. Data: 2013-07-12 13:59:25
    Od: m <m...@g...com>

> [...]
    >
    > Liwiusz:
    > A ponadto wówczas wynajmujący jest narażony na szantaż urzędem skarbowym.

    Na co on "Jaki szantaż".

    I dla mnie już jest wszystko jasne.

    > Ok, rozumiem, Liwiusz sobie napisał potocznie, ale żeby od razu na mnie
    > wszyscy napadać, bo on se napisał potocznie, a potem nie łapał o co
    > chodzi i ja wyjaśniłem...

    IMHO to ty nie załapałeś ...

    > A ićcie se w pizdu z takim podejściem.

    ... i jak odpowiadasz na retoryczne pytania ("Na co?") to nie dziw się
    że "wszyscy na Ciebie napadają".

    p. m.