  • 11. Data: 2002-04-26 20:40:23
    Temat: Re: Wymuszanie ujawniania danych osobowych (nazwiska) przy wydawaniupokwitowan
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Apr 2002, Leszek wrote:
    [...Jacek, ja...]
    >+ > Pracownik izby skarbowej wyraznie wskazal, ze nie ma takiego
    [...]
    >+ > > Zapytaj w izbie - może GP się myli i powinna poprawić
    [...]
    >+ > > >+ W izbie skarbowej<ciach>
    >+
    >+ Nie ma izb skarbowych! Są urzędy skarbowe.

    Mogę kontrolnie... ?
    Jak nazywa się organ odwoławczy wobec decyzji US ?
    (AFAIK żeby posłać sprawę do NSA należy najpierw uzyskać
    odrzucenie odwołania -:))

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2002-04-26 20:41:29
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 26 Apr 2002, inkoguto wrote:
    [...]
    >+ Expert, co cie przygnało na tę grupę ????

    O, jednak :)
    (czytać co drugą literę !)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2002-04-27 09:09:22
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał:

    90 linijek cytatu i TYLKO 4 od siebie, w tym:

    >Nie ma izb skarbowych!
    W Olsztynie jest Izba Skarbowa (ul. Marsz. Piłsudzkiego 59a
    tel. 534 49 44)

    Artur Golański

  • 14. Data: 2002-04-27 17:19:41
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Artur Golański wrote:

    > "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał:
    >
    > 90 linijek cytatu i TYLKO 4 od siebie, w tym:

    > W Olsztynie jest Izba Skarbowa (ul. Marsz. Piłsudzkiego 59a
    > tel. 534 49 44)
    W Toruniu też! I w Bydgoszczy!
    Moge poszukać adresu jak ktos nie wierzy,,, :-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 15. Data: 2002-04-28 07:47:59
    Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ANIOŁ" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Troche to nie na temat, ale jest rada na ten problem: niech sobie
    > kazdy zalozy skrzynke na listy jak Bog przykazal.

    Ulotek reklamowych nie wolo wrzucac do skrzynek pocztowych.
    violeczka

  • 16. Data: 2002-04-28 15:26:18
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl> napisał:

    >W Toruniu też! I w Bydgoszczy!
    >Moge poszukać adresu jak ktos nie wierzy,,, :-)))
    Nieeee ;-) Oczywiscie wierzymy, bo Izby nadal istnieja, a Lechu tylko
    żartował :-D

    Artur Golański

  • 17. Data: 2002-04-28 19:09:41
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    violeczka wrote:

    > Użytkownik "ANIOŁ" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    Czy ja bym mogła prosic o wzór takiej skrzynki co to "pan bóg przykazał"?
    W czasie objawienia miałam grype...

    > Ulotek reklamowych nie wolo wrzucac do skrzynek pocztowych.

    Eh, Violeczko. Nie wolno tez po mieście jeździc więcej niż 60 i podrzucać
    sąsiadom swoich smieci jak masz juz zapchany pojemnik.

    Maddy (wygrzebująca codziennie ulotki ze skrzynki pocztowej)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl