  • 1. Data: 2002-12-07 18:29:34
    Temat: Wymówienie pracy HELP
    Od: "Nowak Ł." <n...@w...pl>

    czesc
    niedawno pytalem juz o to nagrupie , ale mam jeszcze kilka konkretnych pytan
    1. Umowa zostala zawarta na 3 miesieczny okres próbny , czy ustne
    wypowiedzenie pracy jest zgodne z przepisami( art 34 pkt 3 - 2 tygodnie
    okres wypowiedzenia w formie pisemnej)
    2 czy za zaległe niewyplacone pieniadze za 2 miesiace przysługuja odsetki i
    w jakiej wysokosci
    3. niedostalem zadnego pisma dotyczacego wymowienia pracy , ani swiadectwa
    pracy, czy teraz jest podstawa do tego zeby w mysl jakiegos artykulu
    zaskarzyc firme mnie zatrudniajaca o niewydanie swiadectwa pracy , i czy to
    moze byc powód ( jej brak) ze druga firma mogla mnie przez to niezatrudnic?
    jzezeli tak to jak to udokumentowac.
    z góry dziekuje za pomoc.
    pozdrawiam Nowak Ł.

  • 2. Data: 2002-12-07 21:13:42
    Temat: Re: Wymówienie pracy HELP
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 7 Dec 2002 19:29:34 +0100, "Nowak Ł."
    <n...@w...pl> zakodował:

    >1. Umowa zostala zawarta na 3 miesieczny okres próbny , czy ustne
    >wypowiedzenie pracy jest zgodne z przepisami( art 34 pkt 3 - 2 tygodnie
    >okres wypowiedzenia w formie pisemnej)

    Art. 30.§ 3. O?wiadczenie każdej ze stron o wypowiedzeniu lub
    rozwi?zaniu umowy o pracę bez wypowiedzenia powinno nast?pić na
    pi?mie.

    >3. niedostalem zadnego pisma dotyczacego wymowienia pracy , ani swiadectwa

    Więc ciągle pracujesz (chyba, że już upłynął okres, na jaki umowa
    została zawarta).

    PIP i sąd pracy.

    --
    Pozdrawiam,