  • 1. Data: 2002-12-07 17:33:50
    Temat: Druki do ZUS-u
    Od: "Fan" <i...@p...win.pl>

    Moze ktos mi pomoze bo juz zglupialem od roznych informacji. Czy przy
    skladaniu drukow do ZUS-u drukowanych przy pomocy programu platnik musza one
    byc w kolorze czy mozna je tez wydrukowac na czarno bialej drukarce? Z gory
    dziekuje za pomoc.

    ***************************************
    PRISCILLA Site, moze i Ty zostaniesz jej Fanem?
    www.priscilla.win.pl

  • 2. Data: 2002-12-07 17:48:06
    Temat: Re: Druki do ZUS-u
    Od: "Quit" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fan" <i...@p...win.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    one
    > byc w kolorze czy mozna je tez wydrukowac na czarno bialej drukarce? Z

    Mozesz skladac dokumenty na drukach oryginalnych (kolorowych), na ktorych
    jest tylko "nadruk" z drukarki (kwoty i dane) lub czarno- bialy wydruk z
    Platnika.
    A nie musisz sie przypadkiem rozliczac elektronicznie? :))
    Pozdrawiam
    Quit