  • 1. Data: 2002-12-07 15:05:57
    Temat: Wierzytelnosc a firma AJM Juristica
    Od: "Pawel Szoka" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam serdecznei wszystkich grupowiczow.
    Mam pewniem problemik a mianowicie :
    jestem winny firme ERA GSM pieniadze za nieoplacaone rachunki telefoniczne
    (ok 400 zl) oraz za zerwanie przez nich umowy (ok 600zl) a wiec caly dlug ok
    1000 PLN.
    Dług przejela firma AJM Juristica ktora wyslala do mnie pierwszy
    list "zastraszajacy" ze jak nie zaplace to zjawia sie u mnie w przeciagu
    tygodnia, pozniej ja porposilem o rozdzielenie naleznosci na raty -rozlozyli
    na 6 rat ale niestety pierwszej raty nie zaplacilem -teraz napisale ze sprawe
    przekazuja do postepowania egzekucyjnego. A wiec moje pytanie brzmi :
    Co moga zrobic ?
    Jezeli przyjdzie komornik to jak sie go pozbyc ?
    Ile to moze trwac i czy jest mozliwosc ze mi odpuszcza bo przeciez z
    pewnoscia maja duzo wyzsze wierzytelnosci do odciagniecia?
    Czy ktos mial juz doczynienia z ta firma jezeli tak to prosze o podpowiedz na
    temat jej dzialania.

    Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi
    Z powazaniem
    Pawle Szoka

  • 2. Data: 2002-12-07 18:33:08
    Temat: Re: Wierzytelnosc a firma AJM Juristica
    Od: "Marcin N \(Szpak\)" <m...@p...onet.pl>

    "Pawel Szoka" <b...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Jezeli przyjdzie komornik to jak sie go pozbyc ?

    Zaplacic,
    a tak poza tym - nie kupowac rzeczy na ktore cie nie stac.
    Jezeli zas juz robisz sobie dlugi - to musisz tez ponosic przykre
    konsekwencje. Szkoda tylko ze z tego tysiaca zrobi sie "troszke" wiecej...

  • 3. Data: 2002-12-08 15:53:55
    Od: "Pawel Szoka" <b...@N...gazeta.pl>

    Jak duzo sie moze zrobic, czy jest cos takiego jak wola splaty, ze wplacam
    jakas sume to musza zaprzestac czynnosci egzekucyjnych.

  • 4. Data: 2002-12-08 21:32:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam>

    Jest. Jak wpłacisz wszystko, zaprzestaną - z ręką na sercu! :-D

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3