  • 1. Data: 2002-12-07 18:45:34
    Temat: ciąża a umowa zlecenie
    Od: "luśka" <u...@w...pl>

    witam !

  • 2. Data: 2002-12-07 21:36:22
    Temat: Re: ciąża a umowa zlecenie
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Krótko - umowa zlecenia to umowa cywilnoprawna, nie rodzi więc żadnych
    skutków przewidzianych przepisami Kodeksu pracy. Czyli nie dotyczy Cie
    szczególna ochrona stosunku pracy. Jedynym wyjsciem jest wystąpienie
    przeciwko pracodawcy z pozwem o ustalenie stosunku pracy. Jeśli spełnione
    będą wymowgi kodeksowe, to sąd może orzec, że mimo tego, że nazywa się `to"
    zlecenie" to de facto jest umowa o prace ze wszystkimi konsekwencjami.

    Depi.

  • 3. Data: 2002-12-08 17:14:11
    Temat: Re: ci a a umowa zlecenie
    Od: M...@p...onet.pl (Joanna)

    nic ci sie niestety nie nalezy....a to zasilek porodowy dla samotnych
    matek jakis jest.sprawdze i ci wysle

    pozdrawiam