  • 1. Data: 2011-08-10 11:13:59
    Temat: Wymóg posiadania AC w przypadku użytkowania samochodu prywatnego w podróży służbowej
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Witam,

    Pracodawca zmienił jakiś czas temu umowę zawieraną w celu wyjazdu w
    delegacje prywatnym samochodem, do tej pory w paragrafie mówiącym, że
    pracownik zapewnia samochód zdatny do użytku, sprawny itp. była mowa
    tylko o OC. Po zmianie dorzucono AC i NW. Czy ktoś się orientuje na
    jakiej podstawie to zrobiono i w jakim celu, ewentualnie jaki jest
    sens tego (co pracodawca ma do mojego AC i NW?). Szperam po przepisach
    ale na razie nie znalazłem nic konkretnego.

    Pzdr.
    L.

  • 2. Data: 2011-08-12 14:16:45
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-10 13:13:59 +0200, Lisciasty <l...@p...pl> said:

    > Witam,
    >
    > Pracodawca zmienił jakiś czas temu umowę (...)Czy ktoś się orientuje na
    > jakiej podstawie to zrobiono i w jakim celu

    Pracodawca tego nie wie?

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-08-12 21:32:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Aug 2011, Bydlę wrote:

    > Pracodawca tego nie wie?

    Pracodawca może chciać ukryć :)

    A na mój gust: aby w razie wypadku zminimalizować wszelkie możliwe
    podstawy do roszczeń opartych na bazie "przecież to było w celu
    wykonywania pracy, w sumie to ja samochód wypożyczylem pracodawcy" :)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2011-08-15 06:36:34
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 12 Sie, 16:16, Bydlę <p...@g...com> wrote:
    > Pracodawca tego nie wie?

    Pracodawca to moloch i tam kogo spytać to odpowiada "bo tak jest
    zgodnie z przepisami" :>
    Oczywiście indagowanie o jakie to przepisy chodzi, daje wynik zerowy.

    Pzdr.
    L.

  • 5. Data: 2011-08-15 06:37:37
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 12 Sie, 23:32, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    >   A na mój gust: aby w razie wypadku zminimalizować wszelkie możliwe
    > podstawy do roszczeń opartych na bazie "przecież to było w celu
    > wykonywania pracy, w sumie to ja samochód wypożyczylem pracodawcy" :)

    Tak mi się też wydawało, ale co ma pracodawca do tego, że pracownik z
    własnej winy skasował sobie pojazd? To chyba jest nie do wygrania w
    sądzie?

    Pzdr.
    L.