  • 51. Data: 2017-11-21 08:36:26
    Temat: Re: Wymiana zasilania ciepłą wodą Spółdzielnia / Właściciele / Bojkotujący
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości
    news:5a12cb62$0$15193$65785112@news.neostrada.pl...

    > Faktycznie znasz się i nic nie wyjaśniłaś.

    > "nie jestem członkiem, mam odrębną własność", to która z trzech powyższych
    > form?

    Odrębna własność to popularny skrót mieszkania wyodrębnionego z zasobów
    mieszkaniowych spółdzielni.

  • 52. Data: 2017-11-21 08:41:42
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Musiałabym łazić po ludziach. Ja się do tego nie nadaję.
    > Z mafią nikt nie wygra.
    >
    > Mieszkałaś dawniej na Goplańskiej? Sory, że pytam, ale coś mi mówi, że
    > Ciebie znam.

    Nie ja jestem z Krakowa.:-)
    Pisałam to już kilka razy na tej grupie.

  • 53. Data: 2017-11-21 16:05:51
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-11-21 o 08:36, Danusia pisze:

    > Odrębna własność to popularny skrót mieszkania wyodrębnionego z zasobów
    > mieszkaniowych spółdzielni.

    Nie wiem jakie są popularne skróty w zasobach spółdzielczych. Dla mnie
    wyodrębniony lokal, to taki co do którego właściciel ma pełną własność
    wraz z cząstkowym udziałem w części wspólnej i gruncie.

  • 54. Data: 2017-11-22 08:23:02
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    > Nie wiem jakie są popularne skróty w zasobach spółdzielczych. Dla mnie
    > wyodrębniony lokal, to taki co do którego właściciel ma pełną własność
    > wraz z cząstkowym udziałem w części wspólnej i gruncie.

    Dokładnie tak.
    Dodaj jeszcze że administratorem budynku jest Spółdzielnia Mieszkaniowa, na
    podstawie umowy pomiędzy nią i właścicielem wyodrębnionego mieszkania.