  • 1. Data: 2004-02-02 18:12:34
    Temat: Wymiana dowodu osobistego
    Od: "El Tiburon" <j...@c...pl>

    Co grozi za niewystapienie o wymiane dowodu osobistego w terminie 14 dni od
    zmiany danych (wymeldowanie)? Nie mam gdzie sie zameldowac, a nie chcialbym
    z dowodu wynikalo, ze jestem bezdomny...

  • 2. Data: 2004-02-03 05:25:14
    Temat: Re: Wymiana dowodu osobistego
    Od: "chuda" <c...@w...pl>

> [...]
    > zmiany danych (wymeldowanie)? Nie mam gdzie sie zameldowac, a nie
    chcialbym
    > z dowodu wynikalo, ze jestem bezdomny...

    nic nie grozi :)
    ja bylam nie zameldowana w nowym miejscu dluzej niz 14 dni. potem bez
    problemu pani w urzedzie mnie zameldowala, a dowod nowy zaczelam wyrabiac
    chyba po 6 m-cach

  • 3. Data: 2004-02-04 09:33:31
    Od: AnTi <a...@p...fm.no.spam>

    > ja bylam nie zameldowana w nowym miejscu dluzej niz 14 dni. potem bez
    > problemu pani w urzedzie mnie zameldowala, a dowod nowy zaczelam wyrabiac
    > chyba po 6 m-cach

    mam podobne pytanko;
    jestem zameldowany tymczasowo a dowod mam wciaz na stary adres stalego
    pobytu. tymczasowo juz mieszkam 8miesiac, ale caly czas posluguje sie
    starym dowodem [choc wiem ze jeste przepisowo miesiac do wyrobienia
    nowego dowodu po przemeldowaniu sie]. Co mi grozi za poslugiwanie sie
    tym dowodem i czy np przy zwyklej kontorli przez policje sprawdzaja
    zgodnosc dowodu z danymi w urzedzie miasta ??

    thx