  • 1. Data: 2004-02-02 17:54:03
    Temat: czy on prawdę mówi?
    Od: "kapitan NECIK" <n...@N...fm>

    Witam!
    było tak:
    http://www.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UT
    F-8&th=51de8123b84ad865&
    rnum=1
    Najpierw Pan Bontek publicznie podaje dane Kamila twierdząc że Kamil jest
    oszustem. Jak sie później okazało (przynajmniej tak słyszałem - tak Kamil
    mówił) że sprawa została umozona z powodu braku dowodów i że jest niewinny.
    Następnie Kamil wytoczył Bontkowi proces za pdawanie jego danych w ten
    sposób.
    W związku z tym mam do grupowiczów pytanie:
    - czy za takie cos można komyś zalozyć sprawę, ta jak napisał w tej dyskusji
    Sieszpak ( 2tyś grzywny + koszta sądowe 450 i jedna dieta 60zl tyle
    kosztuje sprawce takiego ujawnienia danych)
    ???

    --
    ZARABIAJ NA CZYTANIU SMS-ów:
    www.internecik.prv.pl