  • 1. Data: 2004-02-02 17:30:07
    Temat: Umowa najmu mieszkania - niejasna - zapytanie
    Od: "Mariusz" <m...@f...com>

    Witajcie,
    Nowy własciciel kamienicy w której mieszkam (wynajmuję mieszkanie) dał mi do
    podpisania nową umowę, która wydaje mi się mocno "kombinowana". Czy ktoś
    może na nią zerknąć i powiedzieć co jest warta? Skan mogę podesłać na priv
    (skompresowany, niewielka objętość). Ewentualnie do kogo powienienem się
    zwrócić, celem wyjaśnienia wątpliwości (notariusz, prawnik ?).
    Pozdrawiam
    Mariusz
    UWAGA: adres zwrotny jet nieprawdziwy, ochrona przed spamem. Jak się ktoś
    zainteresuje sprawą, podam na priv....

  • 2. Data: 2004-02-02 21:13:54
    Temat: Re: Umowa najmu mieszkania - niejasna - zapytanie
    Od: "BLAZEJ KUCZ" <q...@n...pl>

    > podpisania nową umowę, która wydaje mi się mocno "kombinowana". Czy ktoś
    > może na nią zerknąć i powiedzieć co jest warta? Skan mogę podesłać na priv

    tak chyba nic nie ugrasz...

    przeczytaj tę umowę i napisz, które konkretnie zapisy umowy budzą Twoje
    zastrzeżenia,

    > (skompresowany, niewielka objętość). Ewentualnie do kogo powienienem się
    > zwrócić, celem wyjaśnienia wątpliwości (notariusz, prawnik ?).

    porady udzieli Ci radca prawny, adwokat, lub jakaś uczelniana poradnia
    prawna

    pzodr
    Błażej Kucz