  • 1. Data: 2004-02-02 17:16:21
    Temat: Wniesienie odwołania
    Od: "Witek M." <w...@g...pl>

    Ktoś wie jaki będzie termin do wniesienia odwołania od ukarania przez
    kontrolera za jazdę MPK bez ważnego biletu?
    W Uchwałach Rady Miasta mowa jest, że "
    7. Podróżnemu od nałożonej przez kontrolera opłaty dodatkowej przysługuje
    odwołanie do kierownika jednostki organizacyjnej, której Zarząd Miasta Łodzi
    powierzył wykonywanie tego zadania." a o terminach ani mru-mru. Na kwicie do
    zapłaty odwołąnie ma już 7 dniowy termin ale nie wiem skąd to wynika.
    Poza tym czy wniesienie odwołania wstrzymuje wykonanie kary (tak jak w
    prawie podatkowym nie wstrzymuje)? Nigdzie nie znalazłem nic na ten temat.

    Witek