  • 1. Data: 2003-06-13 18:26:23
    Temat: Wymeldowanie społki cywilnej
    Od: "koSio" <k...@i...pl>

    Witam !
    Mam małe pytanko !
    Od niedawna jestem włąścicielem nieruchomości !
    Chciałem ja sprzedać , ale okazało się że poprzedni włąściciel podpisał
    umowę najmy części lokalu na rzecz Spółki cywilnej.
    Włąsciciele społki dawno temu wyprowadzili sie z mojego miasta , nawet nie
    weim gdzie ich szukać !! Wiem natomiast ze ta firma ciągle działa i
    formalnie ma siedzibę w moim lokalu !
    Stąd pytanko : lokal chcę sprzedać ale jest formalnie obciązony najemcą -
    jak mogę sie go pozbyć , w jaki sposób mogę go "wymeldować"

    Pozdro

    koSio

  • 2. Data: 2003-06-13 19:10:13
    Temat: Re: Wymeldowanie społki cywilnej
    Od: "Adles" <a...@g...pl>

    Użytkownik "koSio" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Stąd pytanko : lokal chcę sprzedać ale jest formalnie obciązony najemcą -
    > jak mogę sie go pozbyć , w jaki sposób mogę go "wymeldować"

    Proste! Jesli mają siedzibe w twojej nieruchomości to poprostu wypowiedzenie
    zanieś (albo wyslij pocztą) pod adres tej siedziby. Przecież nie musisz
    wreczać go osobiście. Wypowiedzenie jest czynnością jednostronna i nie jest
    uzaleznione od zgody, przyjęcia lub innych zachowań adresata.

    pzdr

  • 3. Data: 2003-06-13 21:41:04
    Od: P <h...@a...com>

    On Fri, 13 Jun 2003 21:10:13 +0200, "Adles" <a...@g...pl> wrote:

    >Proste! Jesli maj? siedzibe w twojej nieruchomo?ci to poprostu wypowiedzenie
    >zanie? (albo wyslij poczt?) pod adres tej siedziby. Przecież nie musisz
    >wreczać go osobi?cie. Wypowiedzenie jest czynno?ci? jednostronna i nie jest
    >uzaleznione od zgody, przyjęcia lub innych zachowań adresata.

    Troche sobie poczeka

  • 4. Data: 2003-06-13 21:57:18
    Od: Wiewióra <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > Stąd pytanko : lokal chcę sprzedać ale jest formalnie obciązony najemcą -
    > jak mogę sie go pozbyć , w jaki sposób mogę go "wymeldować"

    Czegoś nie rozumiem - skoro Spółka dawno się wyprowadziła to nie jest już
    najemcą. Jeśli ma siedzibę u ciebie to coś kręci albo się ukrywa. Idź do
    Skarbówki - na pewno się ucieszą. Tak jak napisano wcześniej - wyślij
    wypowiedzenie na swój adres a dobrze byłoby też na adres aktualny spółki,
    koniecznie za potwierdzeniem odbioru.
    Płacą ci czynsz? Skąd wiesz, że nadal działają i mają u ciebie siedzibę?
    Zostawili jakieś ruchomości, że masz problem z lokalem? Dlaczego poprzedni
    właściciel zostawił cię z takim "jajem"?

    Wiewióra