  • 1. Data: 2003-06-13 17:43:40
    Temat: Napiętnowanie złodzieja
    Od: "pretero" <p...@o...pl>

    Zastanawiam się w jaki sposób można skutecznie napiętnować złodzieja w
    mieście ( znam jedo dane personalne bo do namierzyłem)
    aby nie narazić się działaniami na konflikt z prawem ?

    Pomysły z Policją i Prokuratorem proszę wsadzić między bajki , bo na razie
    nie działa ( niska szkodliwość czynu i inne takie bzdety )

    Może ktoś coś podpowie ????

    Np jak wydrukuję plakat ze zdjęciem aby uważali na tego osobnika, bo mi
    ukradł i innym też może czy to będzie zgodne z prawem czy nie ?
    Albo jak dam płatne ogłoszenie do gazety z prośbą o zwrócenie szczególnej
    uwagi na gościa bo ukradł mi i tobie też może .......
    Albo zamieszczę stronę w internecie - uwaga złodziej ............ ?

    --
    pretero

  • 2. Data: 2003-06-13 19:20:51
    Temat: Re: Napiętnowanie złodzieja
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik pretero napisał:
    > Np jak wydrukuję plakat ze zdjęciem aby uważali na tego osobnika, bo mi
    > ukradł i innym też może czy to będzie zgodne z prawem czy nie ?

    nie będzie

    > Albo jak dam płatne ogłoszenie do gazety z prośbą o zwrócenie szczególnej
    > uwagi na gościa bo ukradł mi i tobie też może .......

    i to też nie

    > Albo zamieszczę stronę w internecie - uwaga złodziej ............ ?

    i to tez nie będzie

    Chyba, że zostanie to poparte prawomocnym wyrokiem sądu.
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2003-06-14 08:16:13
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    to jest zniesławiene

  • 4. Data: 2003-06-15 20:45:01
    Od: b...@h...WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)

    scream <s...@...pl> napisal <bcd8e1$755$1@news.onet.pl>:

    >i to tez nie bedzie
    >
    >Chyba, ze zostanie to poparte prawomocnym wyrokiem sądu.

    A co wtedy jeśli Sąd ustali, że czyn został popełniony, ale brak
    przestępstwa z powodu niskiej szkodliwości społecznej ?

    Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

    Czlowiek jest tyle wart, ile sa warte sprawy, którymi sie zajmuje.
    /Marek Aureliusz/

    www.ekonomia.ho.pl

  • 5. Data: 2003-06-16 16:59:53
    Od: Lukasz Polomski <l...@W...net>

    Użytkownik Pawel Baranowski napisał:

    > A co wtedy jeśli Sąd ustali, że czyn został popełniony, ale brak
    > przestępstwa z powodu niskiej szkodliwości społecznej ?

    Podanie wyroku do publicznej wiadomosci jest jednym z srodkow karnych i
    tylko w przypadku jego orzeczenia mozna podac dane sprawcy do publicznej
    wiadomosci. W innych przypadkach - nic z tego.

    Lukasz