  • 1. Data: 2008-11-17 18:12:35
    Temat: Wymagalnosc skladek ZUS
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Witam,
    Czy jest jakiś termin wymagalności składek ZUS, bo właśnie zostałem
    poproszony o ich uzupełnienie sprzed 2000 roku.
    Ponieważ po 2000 roku starałem się i uzyskałem zaświadczenie o niezaleganiu
    z tymiż składkami, to czy ich zaświadczenie nie zwolni mnie z obowiązku
    odgrzebywania dokumentacji sprzed 9 lat.

    pzdr
    olo

  • 2. Data: 2008-11-24 18:21:52
    Temat: Re: Wymagalnosc skladek ZUS
    Od: "kpecak" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > z tymiż składkami, to czy ich zaświadczenie nie zwolni mnie z obowiązku
    > odgrzebywania dokumentacji sprzed 9 lat.

    Witam!
    Takim zaświadczeniem można sobie wiesz co. Nic nie można. Oni nie ponoszą
    odpowiedzialności praktycznie za nic. Również za to, że źle interpretują prawo.
    Szybciutko zaglądaj na tę stronę- tu bedziesz miał pogląd na swoją sprawę:
    http://www.zlikwidujzus.com/forum/viewthread.php?for
    um_id=4&thread_id=16 zanim
    zaczną procedurę wszczęcia postępowania egzekucyjnego.