  • 1. Data: 2008-11-17 16:31:10
    Temat: Pytanie o Gazetę Prawną
    Od: Benek <benetto@[usunto]gazeta.pl>

    Witam.

    Jestem zainteresowany waszymi spostrzeżeniami dotyczącymi Gazety
    Prawnej. Do kogo ona jest adresowana?
    Komentarze w niej zawarte są w zasadzie beznadziejne i osoby, które choć
    trochę znają się na prawie i ekonomii nie znajdą tutaj nic
    interesującego.
    Dodatki, które mamy możliwość otrzymać z gazetą prawną są na żenującym
    poziomie. Jakiś kurs Word lub Excel dla przedszkolaków.

    Co o samej gazecie myślicie....

  • 2. Data: 2008-11-17 18:37:15
    Temat: Re: Pytanie o Gazetę Prawną
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Nie jest tak źle, jak piszesz.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2008-11-19 13:24:51
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Benek napisał:

> [...]
    > Dodatki, które mamy możliwość otrzymać z gazetą prawną są na żenującym
    > poziomie. Jakiś kurs Word lub Excel dla przedszkolaków.

    Dzięki, że mi przypomniałeś - zupełnie zapomniałem o tym kursie Worda.
    Jak obejrzę zawartość płytek, to skomentuję.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 4. Data: 2008-11-20 00:13:11
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-11-19 14:24 Tapatik napisał/a:

    > Dzięki, że mi przypomniałeś - zupełnie zapomniałem o tym kursie Worda.
    > Jak obejrzę zawartość płytek, to skomentuję.

    Ja tam czytuję Gazetę Prawną w internecie.
    http://www.gazetaprawna.pl/?numer=1399

    --
    animka