    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?
    Date: Tue, 17 Jan 2012 22:24:32 +0000 (UTC)

    On 2012-01-17, Jackare <1...@t...com.pl> wrote:

    > ale dlaczego ktoś kto ma wszystkie papiery w porządku ma stawać czy choćby
    > przesyłać dokumenty na żądanie jakichś firm czy osób? Bo mają takie
    > widzimisię?
    > Też bym tyłka nie ruszył bo z jakiej racji? Kto mi za to zapłaci i dlaczego
    > miałbym ruszać tyłek w sprawie tego że ktoś ma burdel w dokumentach?
    > Teraz pójdzie na policję, złoży doniesienie o fałszowaniu dokumentów i będą
    > mieli ruch w interesie.

    Dokladnie. Widac dla wszystkich to norma, ze np. TU bedzie ich pytac 10
    razy czy zaplacili albo czy wypowiedzieli umowe a oni beda chodzic na
    poczte i nie widziec w tym nic dziwnego. Poza tym NIE WIERZE zeby to byl
    burdel w papierach bo takich jak ja w Internecie znalazlem wielu. To
    zaplanowane dzialanie bo klient bez kopii wypowiedzenia jest w czarnej
    dupie i bedzie musial zaplacic, a TU kopie wypowiedzenia moze puscic w
    niszczarke i sladu nie ma. Nie mialem jeszcze na to czasu, ale dolozenie
    zloze.

    > Po tym telefonicznym opeerze nigdy już do mnie niczego nie
    > wysłali, w każdym razie przekazałem im w krótkich żołnierskich słowach że
    > raz im już wysłałem kopię potwierdzenia i jeżeli teraz czegoś ode mnie chcą
    > niech się do mnie pofatygują a ja to im pokażę. Więcej w tej sprawie nic nie
    > zrobię a jeśli z tym pójdą do sądu to przegrają i jeszcze od nich wydębię
    > odszkodowanie.
    > Zadziałało.

    U mnie to jedynie zadzialalo na firme windykacyjna po wyslaniu maila z
    zapytaniem czy zwroca mi koszt dojazdu na poczte, ksera, faxu/listu
    poleconego i za zmarnowany czas przestali sie w ogole odzywac a sprawe w
    e-sadzie zalozylo samo TU i gdyby nie to, ze o niczym nie wiedzialem
    nadal bym im nie wyslal skanu potwierdzenia, jedynie zrobilbym to w
    normalnym sadzie.

    --
    Artur
    ZZR 1200