  • 41. Data: 2011-12-20 20:40:26
    Temat: Re: Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-20 21:38, John Kołalsky pisze:

    > Pozwanego ?

    > Szkoda, że nie było adresu przedszkola bo by się pewnie też nadał

    No i otrzymałbyś korespondencję a o to chodzi.

    --
    spp

  • 42. Data: 2011-12-20 20:40:29
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Ależ przeciwnie - uważamy, że to nienormalne świadomie doprowadzać do
    > niekorzystnego wyroku.
    > Nawet usiłujemy ci to przekazać, ale jakoś nam nie idzie...
    > ;(

    Idźże do psychiatry

  • 43. Data: 2011-12-20 20:44:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Bo chcieli cię wydymać.

    Przecież pisze, że chce do prokuratury. Czytać nie umiesz ?

    >..
    >
    > Nie wiemy, bo nie mamy pojęcia co ci napisali, ty się plączesz w
    > zeznaniach, a tak w ogóle, to nie dasz się im wydymać, tylko że oni mają
    > już wyrok w ręku...

    No i widać, że kompletnie nie rozumiesz o co chodzi.

  • 44. Data: 2011-12-20 20:44:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.12.2011 20:22, Liwiusz pisze:

    > Aby przywracać termin, najpierw musi upłynąć. Tutaj raczej nie upłynął.

    Jeśli uprawomocnił się, to upłynął. Jeśli nie, to nie i wtedy faktycznie
    sprzeciw.

    Opis jest trochę niejasny - czy "nakaz" to wyrok nakazowy, czy też
    "nakaz" to tytuł wykonawczy związany z prawomocnym wyrokiem...

  • 45. Data: 2011-12-20 20:56:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-20 21:44, Andrzej Lawa pisze:
    > Jeśli uprawomocnił się, to upłynął.

    Nie jest to takie oczywiste.

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2011-12-20 21:05:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.12.2011 20:20, Ja pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości
    >
    > A ja mam pytanie z innej beczki. Może się przyda na przyszlość. Płacąc
    > składkę dostaję polisę na rok, prawda? A nie bezterminową. Więc w ogóle po
    > jaką choerę po roku trzeba ja wypowiadać? Nie jest czasem tak, że jak nie
    > zapłacę, to po roku wygasa, i koniec?

    Nie. Doczytaj OWU i ustawę.

  • 47. Data: 2011-12-20 21:08:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-20 22:05, Andrzej Lawa pisze:

    > Doczytaj OWU i ustawę.

    Tutaj OWU=Ustawa.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2011-12-20 21:22:29
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Andrzej Lawa w <news:4ef0f8b7$1@news.home.net.pl>:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Nie.
    > Doczytaj OWU i ustawę.

    Doczytaj ustawę. Nie dawaj wiary, że istnieje coś takiego jak OWU OC.

    I zacznij od przeczytania tego na co odpowiadasz

    --
    Tomasz Nycz

  • 49. Data: 2011-12-20 21:36:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-20, spp <s...@g...pl> wrote:

    > No właśnie.
    > Większość piszących tutaj też zdaje sobie sprawę że to nie jest takie
    > proste ale autor wątku 'sam da sobie z nimi radę' choć jednocześnie
    > przyznaje - 'olewałem'. :(

    Olewalem korespondencje z firm windykacyjnych typu Rudy & Spolka czy
    inne Kruki. Z hienami nie rozmawiam.

    --
    Artur

  • 50. Data: 2011-12-20 21:37:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-20, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > To zależy co w tym sprzeciwie napisał.

    Napisalem, ze nie otrzymalem zadnej korespondencji i umowa zostala
    bezpodstawnie przedluzona bo wypowiedzialem ja w terminie.

    --
    Artur