    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo
    Subject: Wyłącznik a przepisy
    Date: Thu, 25 Jun 2015 12:33:35 +0200

    Mamy w pracy urządzenie, które do załączania i wyłączania posiada
    skrzynkę sterowniczą, na której jest:
    - wyłącznik główny 0-1
    - przycisk Start zielony
    - przycisk Stop czerwony
    - kontrolka zasilania
    Przyciski Start i Stop są oddzielne.
    Właśnie była z wizytą "miła pani" z PIP i zakwestionowała, że tak jest
    niezgodnie z przepisami. Według niej przyciski Start i Stop nie mogą być
    oddzielne, tylko muszą być zblokowane, a Stop ma być wyższy.

    Szukam po "internetach" i wobec ogromnej płodności naszych
    przepisotwórców (oraz tych z Ujni) za cholerę nie mogę znaleźć, na
    jakiej podstawie PIP tak chce. Dodam, że urządzenie ma już swoje lata.
    Nakierujcie mnie, gdzie szukać tych mądrości.
    Jacek