  • 11. Data: 2005-10-14 19:37:03
    Temat: Re: Wykup mieszkania lokatorskiego
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    W 1945 r art 99 konstytucji marcowej, w PRL art 18 konstytucji PRL, obecnie
    art 21 i 64 konstytucji Kwaśniewskiego z 1997r.

  • 12. Data: 2005-10-14 19:57:35
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    > Masy spadkowej nie będzie, ale podstawą do obliczania należnego zachowku
    > jest inaczej określona masa majątkowa - art.993 i nast. kc.

    No to lepiej zrobić to poprzez umowę kupna sprzedaży , oczywiście bez
    pieniędzy dla mamy.

  • 13. Data: 2005-10-14 20:52:31
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Adam Puzio napisał(a):
    > W 1945 r art 99 konstytucji marcowej, w PRL art 18 konstytucji PRL, obecnie
    > art 21 i 64 konstytucji Kwaśniewskiego z 1997r.

    i co? te przepisy dają ewentualnie prawo do odszkodowania, a więc
    roszczenie, a nie wykluczają nabycia własności

    KG

  • 14. Data: 2005-10-15 08:44:01
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    kubus napisał(a):
    > Gdy mieszkanie zostalo wycenione na 80 tys zl, jaki bedzie zachowek?

    to zależy co będzie w spadku, ile będzie spadkobierców, kto będzie
    dziedziczył

    > Czy mialbym dac siostrze jakas kwote, czy udostepnic jakies
    > pomieszczenie; na czym to polega?

    zapłacić jakś kwotę

    KG

  • 15. Data: 2005-10-15 14:41:52
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    Hm...
    Pewnie masz rację.
    Ale co będzie jak sąd uchyli wpis prawa włąsności na rzecz gminy, bo
    postępowanie apelacyjne nadal się toczy, a ktoś mi powiedział, że bez
    wskazania przyznaego odszkodowania sąd kw. winien wniosek gminy o wpis
    odrzucic.

  • 16. Data: 2005-10-15 14:54:08
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    Pozatym przepis na podstawie którgo miała prawo własności do mojego domu w
    Warszawie nabyć gmina został wydany przez samozwańcząorganizację przestępczą
    działającą w Polsce PKWN.
    Senat stwierdził, że akty normatywne wydane przez niesuwerennego ustawodawce
    w latach 1944-1989 pozbawione są mocy prawnej.

  • 17. Data: 2005-10-15 16:45:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam Puzio wrote:
> [...]
    > Senat stwierdził, że akty normatywne wydane przez niesuwerennego ustawodawce
    > w latach 1944-1989 pozbawione są mocy prawnej.

    [ciach wielki cytat]

    Mógłbyś nauczyć się cytować po ludzku, lamo?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 18. Data: 2005-10-16 19:41:21
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Adam Puzio napisał(a):
> [...]
    > Senat stwierdził, że akty normatywne wydane przez niesuwerennego ustawodawce
    > w latach 1944-1989 pozbawione są mocy prawnej.

    To być może wygrasz, jeśli tylko doprowadzisz do tego, że to Senat
    będzie rozstrzygał Twoją sprawę ;)

    KG

  • 19. Data: 2005-10-17 10:52:08
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    Senat 16 kwietnia 1998 r.:

    " Senat stwierdza, że akty normatywne stanowione przez niesuwerennego
    prawodawcę

    w latach 1944-1989 pozbawione są mocy prawnej"

    wiadomości news:dirbns$bgn$1@opal.futuro.pl...

  • 20. Data: 2005-10-17 10:53:42
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    > To być może wygrasz, jeśli tylko doprowadzisz do tego, że to Senat
    > będzie rozstrzygał Twoją sprawę ;)

    Senat jest organem ustawodawczym.
    Organ ustawodawczy może stwierdzić że przepis nieobowiązuje.
    NO bo kto może stwierdzić iż przepis został wydany przez organ nieuprawniony
    Sąd Najwyższy?