  • 1. Data: 2005-10-12 16:40:25
    Temat: Podział majątku
    Od: sznury <m...@W...pl>

    Witam,

    mam kłopot. Zrobię krótki wstęp żeby zarysować sytuację. Chodzi o rodzinne
    problemy z podziałem majątku. Mieszkam z mamą, którą się opiekuje( mama
    jest w dobrej formie mimo 80 lat ). Mieszkanie, w którym mieszkamy ( ja,
    mąż i dziecko ) było jakiś czas temu współwłasnością moją i mamy. Mam
    zrzekła się ws?ółwłasności, jednak w akcie notarialnym ma wpisaną tzw.
    dożywotkę. Przy okazji przepisała każdemu po jednej działce. Mam 2 braci i
    nasze stosunki są niezbyt ( głównie za sprawą majątku, który nie wiadomo
    komu i w jakiej części się należy ). Ostatnio przy pewnej nieprzyjemnej
    rozmowie z moim bratem usłyszałam od niego, że on się nie zrzekł spadku po
    mamie i mieszkanie w 1/3 należy się również jemu. Zamurowało mnie.... to
    był cios poniżej pasa....

    Proszę mi powiedzieć, czy akt notarialny jaki posiadam nie wystarczy na moją
    wyłączność do mieszkania i działki ?